Re: Tijdschriften

11
Afgelopen dinsdag de Veronicagids er weer bij. Grote oplage en ben dus meer tijd kwijt. Maar even in de gaten houden, hoeveel tijd ik meer kwijt ben. Wil het wel uitbetaald krijgen, maar vrees het ergste.

Re: Tijdschriften

12
Ik hoorde trouwens al een tijdje geleden, dat de Kampioenen van de ANWB verdwijnen...niet naar een ander postbedrijf maar de wegenwacht stopt met de uitgifte ervan. Dat is een behoorlijke aderlating, want er zijn hééél vééél mensen lid van de ANWB. Toch heb ik ze nog steeds sporadisch tussen mijn post zitten! Dus ben benieuwd, wanneer het stopt. Ben er niet blij mee! De bundels waren dik, maar hij gooide wel lekker weg.

Re: Tijdschriften

13
Het waren best zware bundels, maar je liep ze wel lekker snel weg inderdaad. Wij kregen ze trouwens destijds (jaartje geleden) ook niet allemaal tegelijk. De ene week het ene deel van mijn wijk en de week daarop het andere deel. En soms alleen de even nummers en de andere week de oneven nummers. Zo was het lekker verspreid.

Re: Tijdschriften

14
De Kampioen wordt inderdaad in delen bezorgd, en dat is maar goed ook. Anders zou het vreselijk veel energie kosten, nu kan je ze zo verdelen dat je een paar dagen er lekker van kan werken. Overigens zaten er twee pallets vandaag in de vrachtwagen met die dingen, dus vanaf komende week kunnen we onze lol weer op! :D

Een beetje offtopic: het zou me niet helemaal verbazen als de ANWB zou stoppen met die dingen versturen, ik denk dat er voor 85% reclame in staat. Meer geadresseerde folders dus... (maar zou ze bij de post niet graag willen missen gezien het volume!!)

Re: Tijdschriften

16
Jette schreef:Ik hoorde trouwens al een tijdje geleden, dat de Kampioenen van de ANWB verdwijnen...niet naar een ander postbedrijf maar de wegenwacht stopt met de uitgifte ervan. Dat is een behoorlijke aderlating, want er zijn hééél vééél mensen lid van de ANWB. Toch heb ik ze nog steeds sporadisch tussen mijn post zitten! Dus ben benieuwd, wanneer het stopt. Ben er niet blij mee! De bundels waren dik, maar hij gooide wel lekker weg.
Dat bericht hoorde ik ook, maar dat schijnt op een misverstand te berusten. De ANWB is gestopt met het tijdschrift "Autokampioen", en dat is iets anders dan de Kampioen. Zie ook: http://www.anwb.nl/auto/nieuws-en-tips/ ... erweg.html

Re: Tijdschriften

19
Ik kreeg vandaag een speciale editie van de Veronica gids (ben er niet op geabonneerd) in de kleur oranje met op het voorblad de tekst:
WIJ ZIJN BLIJ...Veronica kiest weer voor PostNL.

Erg attent van de uitgeverij.. (Y)

Re: Tijdschriften

20
Kreeg toch meer het idee dat het een cadeautje van TNT (edit: PostNL natuurlijk... arch!) was, met als doel nieuwe klanten te werven voor Veronica. Maar misschien ben ik de cynisch en te achterdochtig...
cron