Re: Tijdschriften

21
Jette schreef:Ik kreeg vandaag een speciale editie van de Veronica gids (ben er niet op geabonneerd) in de kleur oranje met op het voorblad de tekst:
WIJ ZIJN BLIJ...Veronica kiest weer voor PostNL.

Erg attent van de uitgeverij.. (Y)
Met een speciale kortingsactie op het abonnementsgeld voor TNT-medewerkers. Dus geheel belangeloos is het ook niet. En ik krijg nu ook de indruk dat TNT de NAW-gegevens van haar personeel voor commerciële doeleinden aan Veronica heeft verkocht/gegeven. Dat zit me niet helemaal lekker. Maar ik heb al een TV-gids, dus dit gaat 'm niet worden. Die Veronicagids houd het midden tussen een roddelblad en een reclamefolder, en daar tussenin staan dan de programma's verstopt. En iedere keer een of andere goedkope snol met dikke tieten op het voorblad, beetje een ordinair blaadje vind ik het eerlijk gezegd.

Re: Tijdschriften

22
Ik denk zelf niet dat ze het hebben verkocht, maar dat PostNL de verzending (ook financieel) voor zijn rekening nam en Veronica de rest. Ach, eigenlijk niet gek, ik heb dankzij PostNL/TNT al heel wat geld bespaart bij verschillende kortingsacties, met als klapper een korting van €200 op de vakantie! :)

Re: Tijdschriften

23
Nou, ik baal er nog steeds stevig van dat Sandd de Veronicagidsen niet overgenomen heeft. Snap het nog steeds niet dat ze zo'n grote klant hebben laten schieten of dat die stomme uitgeverij de gidsen niet op de maandag bij Sandd heeft kunnen krijgen. Die uitgeverij doet het al jaren dus die kon heus die gidsen wel op tijd afleveren. Moeten ze daar maar harder werken. Wij kregen ze ook meestal op maandag bij het depot (SMN).

Re: Tijdschriften

24
Werk jij soms bij PostNL Jette (het vroegere TNT)? Nou die Kampioenen willen wij best ook bezorgen. Geen probleem. Krijg je goed door de meeste brievenbussen. Je kunt met de harde kaft mooi die kleppen open krijgen. En Vicky achter de deur schrikt zich een staartje als hij zo'n ding op zich krijgt.

Re: Tijdschriften

25
Ja, ik werk bij PostNL.
De Kampioenen zijn heerlijk....ze gooien erg makkelijk weg. (Y)
Het enige nadeel is, dat de bundels vrij dik zijn.
Gelukkig worden ze verdeeld over de straten (ene dag de even nummers en de andere dag de oneven nummers). :)

Ben ook blij dat de Veronicagids terug is....gooit ook lekker weg.
De bezorging van de gidsen wordt verspreid over de dinsdag en donderdag. :o

Re: Tijdschriften

29
Geertjan schreef:De vpro kwam vandaag met een dubbel-dikke gids, t/m 2 september.
Ehm, je weet dat TV-gidsen altijd pas de week na de bezorging ingaan? Het was gewoon een reguliere gids met de programma's van week 35. Dat 'ie wat dikker was kwam door een bijlage die er bij zat (Manuscripta 2011).

We hadden deze vakantie wel 1x een Veronicagids die voor twee weken was, maar dat was kennelijk een eenmalige actie....
cron