Catalogi

1
En ja........ de nieuwste catalogus van H&M is uit! :)
Ik geloof dat ik er zeker vijftig in handen heb gehad, soms wel 2 op 1 adres. Wat zijn die dingen dik en zwaar! :evil:
Met de HAH erbij had ik nu vier tassen, ipv 3. Ik moest extra terug lopen om bij te vullen, wordt dit ook extra vergoed? :?:
Voor vandaag staat er met HAH een tijd van 2 uur, maar ik ben wel 2,5 uur bezig geweest........ :o

Re: Catalogi

2
Zo te zien worden die door TNT bezorgd, en heb ik die vracht er als Sanddbezorger niet bij zitten... 8-) :?
Maarre...succes dan met die vracht.
Zo had ik vorige week diverse Neckerman gidsen erbij, die ook flink in gewicht zijn..oef. ;)

Re: Catalogi

3
Je tijd opschrijven, het lijkt me dat ze met zo'n mailing de overuren wel uitbetalen. Ik heb zelf niet gewerkt, maar ik neem aan dat er rekening is gehouden met deze megamailing en dat je je tijd kan schrijven.

Ik blijf het overigens raar vinden dat ze 'em weer voor een dinsdag hebben gepland. Dat was vorig jaar zo (toen is 'ie hier apart weg gebracht op maandag), met de kerst komt het uiteraard sowieso niet uit en nu weer op een dag dat je weet dat je ook veel HAH hebt. Doe die dingen dan een dag later, zonder HAH.

Re: Catalogi

4
Het zou me niet verbazen als je er geen extra tijd bij krijgt. De tijd die voor een wijk staat, is een gemiddelde. Als er veel post is, of in dit geval een extra mailing, dan heb je wat uitloop. De tijd die je overhoudt als er weinig post is, krijg je ook gewoon uitbetaald. Wij mochten alleen met de Kerst extra tijd schrijven. Ik heb het eens een jaar lang zelf bijgehouden, en over een jaar middelt het aardig uit. Dan loop je wat tijd extra, en dan weer eens wat minder...

groetjes, wandelaar

Re: Catalogi

5
Het gaat de spuigaten uit lopen! :x Ik zag dat we de volgende week de Wehkamp HAH erbij krijgen en Euromail (?), Shopze, NHA en dan ook nog AH! :shock:
Dit lijkt me veel meer als de standaard van normaal gesproken 2 foldertjes HAH per week. :!: Ben ik de enige die dit zo ervaart? Het lijkt wel of ik folderloper ben ipv postbezorger! :oops:

Re: Catalogi

6
Mwah, dit is eigenlijk juist "normaal"... Zogoed als dagelijks wel 1 of 2x hah (of soms wel 3!), is meestal zo direct na de zomerperiode.... Wordt nu even bikkelen ja... maar daarna loopt 't wel weer wat losser...
Eind sept zitten er wschl trouwens ook V&D Prijzencircus er weer aan te komen.... Hopelijk heb ik dan m'n vakantie in die week/weken goed gegokt... :P

Re: Catalogi

7
Is inderdaad vrij normaal hoor, bij TNT had ik altijd op dinsdag 3 HAH (AH bonus, Blokker en dan de ene week Gamma en de andere week Karwei). Woensdag, donderdag en vrijdag dan meestal ook nog één of twee HAH... Zo af en toe eens een keer lekker een dagje zonder HAH, maar dat kwam niet zo heel vaak voor...
Ik ben wel blij dat ik daar nu van af ben, vooral op dinsdag was dat een heel gesjouw. Vooral toen Veronica nog bij TNT zat, want die kwam ook altijd op dinsdag. Maar ach, het wende ook allemaal wel, en het voordeel was dat als je de dinsdag eenmaal gehad had, de rest van de week minder erg was (behalve inderdaad met het prijzencircus van de V&D, en de Dolle Dwaze Dagen van de Bijenkorf, dat is ook een feest, maar niet heus)

Groetjes, en sterkte met sjouwen, wandelaar

Re: Catalogi

8
JMT schreef:Mwah, dit is eigenlijk juist "normaal"... Zogoed als dagelijks wel 1 of 2x hah (of soms wel 3!), is meestal zo direct na de zomerperiode.... Wordt nu even bikkelen ja... maar daarna loopt 't wel weer wat losser...
Eind sept zitten er wschl trouwens ook V&D Prijzencircus er weer aan te komen.... Hopelijk heb ik dan m'n vakantie in die week/weken goed gegokt... :P
Deze week was prijzencircus...pfff wat een dingen zeg moest gewoon herladen omdat het niet in 1x meekon...
En heb je inderdaad nu vakantie?

Re: Catalogi

9
Tja, september is na de kerst de drukste maand. Bereidt u overigens maar weer voor dames en heren, bij ons stonden alweer twee of drie pallets H&M klaar (geen hele dikke volgens mij) en een stuk of zes containers Bijenkorf (kleine boekjes, maar wel veel). Lijken me mailingen voor het NL, dus bij deze...

Re: Catalogi

10
Catalogi bij tijdschriften in...! :cry:
Vandaag bij de Libelles: een catalogus van eigenwijzer wonen 2011, 204 pagina's dik, dikker dan de Libelle zelf! Hoe zou dit afgesproken zijn tussen TNT en Sanoma! Steeds vaker zie je reclame bij de tijdschriften in zitten, zou TNT post hier geen paal en perk aan stellen? :?:
cron