Postnl zuigt

1
Postnl, nederlands meest irritante bedrijf.
Hoplijk gaan jullie snel failliet, service sucks, prijzen sucks, website sucks.
Postnl bedankt dat jullie moedwillig een bedrijf, stichting, onderwijsinstelling, vereniging oid naar de knoppen helpen.
door moedwillig poststukken retour afzender te sturen omdat brievenbus door vandalisme gesloopt was en en medewerker niet bereid was tot aan de voordeur te fietsen

PostNl hopelijk is het snel met jullie afgelopen

Re: Postnl zuigt

3
Ik kan nu heel hard roepen, zie je wel ik krijg gelijk.
Wil niet zeggen dat alle medewerkers fout bezig zijn, zal wel van boven af opgelegd worden.
Maar het bevreemd me dat Sand wel 1,5 week bereid was om de post aan de voordeur af te leveren.
Alleen de PostNl medewerker doet moeilijk, want dat is te ver van de weg, maar als meneer moet pissen of trek in koffie had,(inmiddels hangt de nieuwe brievenbus) hij de voordeur wel wist te vinden.
Het monopoly van PostNl is met recht een gruwel. Het wordt tijd dat de markt opengaat voor anderen, wellicht dat de service van PostNl dan ook weer wordt wat het ooit geweest is.

Re: Postnl zuigt

4
Ik wil hierop de volgende reactie geven: Inderdaad was die ene postbode wat lui maar dat wil niet zeggen dat ze dat allemaal zijn. Ze hebben meer mensen in dienst dan Sandd omdat ze kleinere wijken hebben dan wij. Dus je kunt niet alle 10.000 of meer postbodes over één kam scheren. Jij werkt zeker zelf bij Sandd (met dubbel d)? Nou, ik ook hoor. Sandd kan dit overigens als een compliment beschouwen (dat wij wel bereid zijn tot de voordeur te fietsen of lopen).
Ja, de service van PostNL is niet meer wat die geweest is. Je ziet ook regelmatig post van hen half uit de brievenbus steken. Dat irriteert mij ook. Het staat toch veel netter om alles helemaal in de brievenbus te stoppen. Bovendien kunnen ze het er dan niet zomaar uithalen. Maar sommige mensen zijn te beroerd om hun brievenbussen dagelijks leeg te maken. Kwam vandaag ook weer zo'n overvolle en te smalle brievenbus tegen. Dan sta ik me achter de oren te krabben hoe ik dat A4 grote poststuk er in hemelsnaam nog in moet krijgen. Maar dubbelvouwen en proppen. Had heel veel post en die brievenbus zat in de wijk van mijn collega (waar ik dus alleen als vervanger liep). Ik had dus weinig zin om aan te gaan bellen met die regen. Was pas tegen drie uur 's middags klaar omdat het vandaag ook zo laat licht werd. Maar de postmarkt is al sinds 2009 open hoor dus er is helemaal geen monopoly meer. Gelukkig maar, dan kunnen wij ook wat verdienen. :lol: Nu kun je lekker uitrusten en van het weekend genieten of heb je nog folderwijken? In elk geval prettig weekend gewenst met wat beter weer dan vandaag.

Re: Postnl zuigt

5
jackdoe schreef:Het monopoly van PostNl is met recht een gruwel. Het wordt tijd dat de markt opengaat voor anderen, wellicht dat de service van PostNl dan ook weer wordt wat het ooit geweest is.
De postmarkt is al vrij. Iedereen die particuliere post wil bezorgen mag dat. Zakelijke post wordt al door meerdere bedrijven bezorgt. Dus go your gang.

Re: Postnl zuigt

6
jackdoe schreef: Het monopoly van PostNl is met recht een gruwel. Het wordt tijd dat de markt opengaat voor anderen,
Het monopolie van PostNL? Onder welke stoeptegel heb jij de afgelopen 15 jaar gebivakkeerd?

Re: Postnl zuigt

10
RedSquirrel schreef:
Meermetstickers schreef:Wij (https://www.meermetstickers.nl) verzenden ook via PostNL. Op zich tevreden, maar soms gaan ze echt slecht met je pakketjes om. Heel vervelend voor onze klanten, maar wordt via Business support altijd netjes vergoed. Ik stuur ze dan ook de foto's door.
Grappige site: "Gratis plakinstructies".
Heb nog nooit van mijn leven moeten betalen voor een gebruiksaanwijzing hoor. :roll:
Werk zelf bij Postnl, en heb regelmatig bij bol.com pakketjes dat de envelop die erop zit er niet door past, als de mensen er niet zijn, trek ik die ervoorzichtig af en doe het dan 1 voor 1 in de bus, staat stom, maar de mensen hebben die avond wel hun pakketje.

Maar verder tref ik veel brievenbuspakjes aan die al aardig verfrommelt zijn voor ik ze heb aangeraakt, of dat overal zo is weet ik niet, maar kom het zelf tevaak tegen.
cron