Ervaringen met de TNT kadowinkel

1
Afbeelding
Naast het bezorgen van post doet TNT natuurlijk ook aan allerlei andere zaken, een voorbeeld hiervan is de TNT kadowinkel:

Verjaardag? Geboorte? Verrassing? Originele cadeaus met een persoonlijke boodschap, gepersonaliseerde cadeaus, cadeaus die door de brievenbus kunnen, cadeaus voor elke gelegenheid! De TNT Post Kadowinkel is onderscheidend met heel veel leuke en verrassende cadeaus. TNT Post combineert haar betrouwbare bezorging met een leuke kadowinkel! Vandaag besteld en morgen bezorgd. Ook cadeaus die door de brievenbus kunnen, dus lage verzendkosten!

Hebben jullie al ervaringen met deze online winkel?

Re: Ervaringen met de TNT kadowinkel

2
Zekers heb ik dat!
Regelmatig bestel ik tijdschriften via de webwinkel, wordt zeer snel (1-2 werkdagen) geleverd. :P Netjes in envelop, en eventueel met een bericht. Ook bestel ik de postzegels voortaan via een TNTpostwinkelshop, dan heb je extra keuze met bepaalde postzegels, en dat is leuk voor degene die mijn kaarten ontvangt! :lol: Ook zag ik dat je kaarten kunt verzenden via een TNT webwinkelshop. Als bezorger heb ik ze weleens gezien, en ze zijn leuk! :D
Betaling gaat via een eenmalige machtiging of I-deal, is altijd netjes afgehandeld. :)
cron