Re: Postvest?

21
Ach.... zonder postvest was het prima te doen op zich hoor... 't is dan een beetje "net zoiets" als kerstpost, of dikke gammahuisaanhuis etc. Wat dat betreft zie ik m'n dinsdagse collega's inderdaad ook niet zo snel happy zijn met zo'n postvest. Laat staan als je uberhaupt dikkere magazines meehebt, zoals bijv Woonmagazine (Tenminste, hier in de randstad dan)
Straks over een paar weken nog zoiets "leuks": V&D Prijzencircusfolders. Nog zoiets wat je dus absoluut niet met zo'n postvest wilt doen...! :X

Re: Postvest?

22
Ik kamp al met schouder en nek klachten. Loop de deur plat bij de fysio. No way dat ik dat onding aan ga trekken. :twisted:
Het moet wel leuk blijven.
Snap ook niet hoe iemand zoiets kan bedenken.
Hoe zit het bijvoorbeeld met de grove post, en die dikke reisgidsen (Djozer) die er ook wel eens tussen zitten. Frommel je die dan ook gemakshalve ertussen, om van de huis aan huis maar te zwijgen??
Typisch uitgevonden door iemand die hele dagen achter zijn of haar buro zit en geen idee heeft hoe het in de praktijk werkt.

Re: Postvest?

24
@dirk
ook wakker dirk? :lol:
hoop echt voor je dat je er nu weer tijd bij krijgt...
met de terugkeer van de Veronica.
(die er namelijk was afgehaald toen jij kwam omdat de veronica naar dhl vertrok...)

qua grote order is het jammer dat sandd het niet overnam..
qua arbeid sterkte ermee!

Re: Postvest?

25
Ik zie dit plaatje voor het eerst. Wel heb ik er overgelezen. Het is de bedoeling dat er uit drie bundels bezorgd gaat worden,: 1) 24-uurs post, h.a.h, 48 uurs post.
Dit alleen op piekdagen.

Het lijkt iets wat slechts bij mooi weer werkt. Het is namelijk open. Als het regent wordt de post, drijfnat.

Re: Postvest?

26
Afgelopen dinsdag hadden we ons werkoverleg en toen is het postvest ook ter sprake gekomen, door de TC.
Werd erg negatief op gereageert en niemand is van plan om dat vest te dragen.

Ik houd mijn postbundel en daarachter een aantal HAH vast in mijn hand.
En daar ligt nou net het probleem. TC suggereert, dat je beter je postbundel op de binnenkant van je onderarm kunt leggen, omdat dat overbelasting van de pols voorkomt.

Heb dat al eens geprobeert, maar ik vind het niets....

Re: Postvest?

27
Jette schreef:Afgelopen dinsdag hadden we ons werkoverleg en toen is het postvest ook ter sprake gekomen, door de TC.
Werd erg negatief op gereageert en niemand is van plan om dat vest te dragen.
Wanneer gaan jullie dit gebruiken?

Jette schreef:Ik houd mijn postbundel en daarachter een aantal HAH vast in mijn hand.
En daar ligt nou net het probleem. TC suggereert, dat je beter je postbundel op de binnenkant van je onderarm kunt leggen, omdat dat overbelasting van de pols voorkomt.

Heb dat al eens geprobeert, maar ik vind het niets....
Grappig, zonder het te weten, zonder dat het mij is vertelt, intuitief leg ik H.A.H. en postbundel zoals jullie TC omschrijft. Vind ik prettig, echter op de lange duur levert dit ook een pijnlijk onderarm op.
cron