Re: Postvest?

12
Op de postbezorgers bezuinigen ze ook flink en die mogen ook niet met een auto bezorgen ook. Weet ik nog uit mijn TNT tijd. Dus de meesten doen alles met de fiets. Ook rot als ze ook nog eens als pakezel gezien gaan worden met dat .. ding... mocht dat verplicht worden.. :( Maar dat kan ik me haast niet voorstellen.

Re: Postvest?

14
[quote="postbode21"]@postbode7


veronica komt van Tnt (januari 2010).

/quote]

Veronica vanaf oktober 2009 al bij veel proef depots van DHL, contract loopt tot eind van dit jaar. DHL/SANDD willen niet verder met de Veronica , ze hebben teveel noten op hun zang. Veronica moet maar weer mooi terug gaan naar TNT, kunnen daar de flex/OVO bezorgers zich een breuk tillen aan die gidsen.

Re: Postvest?

15
Met die Veronicagidsen is de post van DHL tenminste nog de moeite. Zonder de gidsen zou de Deutsche Post er al eerder de stekker hebben uitgetrokken. Sandd zou, indien de overname goedgekeurd wordt, alle postactiviteiten van DHL overnemen. Daar horen dus ook de Veronicagidsen bij. Voor mij mogen de Mikrogidsen ook terugkomen. Die bezorgden we heus even goed als de Veronicagidsen. Ze waren even makkelijk in de brievenbussen te krijgen. Dus Veronica terug naar TNT? Dat is dus helemaal niet de bedoeling. Kom nou. Die willen we dan zelf wel bij Sandd bezorgen. En daar ik zowel voor DHL als voor Sandd werk...laat die 160 Veronicagidsen maar gewoon komen. Doordat die Duitsers de stekker eruit trekken verlies ik al mijn aardige wijkvergoeding en een bezorgdag dus als compensatie graag dan de gidsen naar Sandd. De TNT heeft al genoeg te doen. Laat die eerst maar alle post goed bezorgen en bij ons geen post van een andere straat in de bus doen. Dat komt nogal eens voor. TNT dan de Veronicagidsen? Ik dacht het niet.

Re: Postvest?

17
Nou, dat wordt voor mij echt een probleem, want ik kamp sinds een tijd met nek en rugklachten. Kreeg van de postbode plus al het advies om vaker kleinere rondes te lopen en zwaar tillen te mijden. Ik heb me nooit ziek gemeld maar vrees dat ik door deze nieuwe regeling waarschijnlijk moet afhaken, en dat is vreselijk balen want op zich is het heerlijk werk om te doen.

Re: Postvest?

20
Hebben jullie wel eens een combi-mailing van Veronica gehad? Dat was pas verschrikkelijk! Dan kreeg je naast de geadresseerde gidsen ook ongeadresseerde gidsen mee. Moest je bij de adressen die geen geadresseerde Veronicagids hadden een ongeadresseerde (reclame) gids in de bus doen. Zie je het voor je? Eén wijk met 400 van die gidsen? Heb het zelf gelukkig nooit hoeven doen, maar collegae werden daar niet vrolijk van...
cron