Re: tnt post wordt postNL

11
postbode21 schreef:(...)
zijn er nou nog postbezorgers/postbodes die het wel naar de zin hebben bij tnt Jesse?
ik hoop het voor je ;)
Ja hoor, ik zelf! :mrgreen: Ik ga elke zaterdag nog altijd met heel veel plezier naar het kantoor toe (even afgezien van het moment dat de wekker gaat, da's niet leuk om 5:25u op zaterdagochtend...).

Zulke grappen bestaan trouwens al eeuwen, wat dachten jullie bijvoorbeeld van Putje graven, Tentje zetten, Tukkie doen. Die komt gewoon nog uit de tijd van het Staatsbedrijf der Posterijen, Telegrafie en Telefonie.

Re: tnt post wordt postNL

12
Ik ben blij dat ik weinig met het VBG te maken heb, kom er 2 keer per jaar voor een werkoverleg. Hoor namelijk verhalen dat er momenteel een grafstemming heerst in verband met het massaontslag van de postbodes. Ook de postbode plus heeft er last van. Ik heb weing te maken met de postbodes en vind het wel prima zo! Ik werk lekker in de wijk en dat wil ik graag zo houden. De postbezorgers kunnen het prima met elkaar vinden en wij zijn toch de toekomst van het bedrijf.
Dus de nieuwe naam is welkom, kunnen de postbezorgers met een schone lei beginnen.

Re: tnt post wordt postNL

13
Jette schreef:..... Ik heb weing te maken met de postbodes en vind het wel prima zo! Ik werk lekker in de wijk en dat wil ik graag zo houden. De postbezorgers kunnen het prima met elkaar vinden en wij zijn toch de toekomst van het bedrijf.
Dus de nieuwe naam is welkom, kunnen de postbezorgers met een schone lei beginnen.
Wellicht heb je iets te vroeg gejuigd. Na 3x contractverlenging (1 1/2) jaar wordt het voor de TNT tijd om je in vaste dienst te nemen. Of niet....
cron