Re: huis-aan-huis regeling

25
@Geertjan

Nou, dan vooral Blijven doen Geertjan!
hopelijk worden de beleidmakers wakker en geven jullie bezorgtijden die afgestemd zijn op
de werkelijke situatie... en niet bepaald door een geo-route... die geen rekening houdt met
met de menselijke maat.. ;)


rennende postnl bezorgers die zonder koffie of lunch pauze proberen hun target te halen
het wordt langzamerhand al onmenselijker... ;)

Re: huis-aan-huis regeling

26
Bij ons in de regio Raalte is maar 1 dorp geweest waar de V&D-folder werd verspreid. Dus als je hem niet hebt gehad, dan kan het zijn dat het niet in jou wijk werd bezorgd. Dit ligt aan de aanbieder waar die de folder verspreid wil hebben.

Re: huis-aan-huis regeling

27
Bij ons had een aantal DVG's vandaag pas het Prijzencircus, maar dan in een iets andere versie. Kennelijk op verzoek van V&D. Net zoals de Veronica nu in 2 etappes gaat: op dinsdag de normale versie, en op donderdag de exemplaren met meegesealde proefmonsters e.d.

Re: huis-aan-huis regeling

28
Newman schreef:Bij ons had een aantal DVG's vandaag pas het Prijzencircus, maar dan in een iets andere versie. Kennelijk op verzoek van V&D. Net zoals de Veronica nu in 2 etappes gaat: op dinsdag de normale versie, en op donderdag de exemplaren met meegesealde proefmonsters e.d.

Dit is de tweede week, dat ik op dinsdag geen Veronica's heb....vorige week donderdag de hele partij bezorgd.
Deze week ws weer de hele partij op donderdag. :shock:

Re: huis-aan-huis regeling

29
Jette schreef:
Newman schreef:Bij ons had een aantal DVG's vandaag pas het Prijzencircus, maar dan in een iets andere versie. Kennelijk op verzoek van V&D. Net zoals de Veronica nu in 2 etappes gaat: op dinsdag de normale versie, en op donderdag de exemplaren met meegesealde proefmonsters e.d.

Dit is de tweede week, dat ik op dinsdag geen Veronica's heb....vorige week donderdag de hele partij bezorgd.
Deze week ws weer de hele partij op donderdag. :shock:
Ik had gewoon de veronica-gids erbij vandaag.

Re: huis-aan-huis regeling

30
Geertjan schreef:
Jette schreef:
Newman schreef:Bij ons had een aantal DVG's vandaag pas het Prijzencircus, maar dan in een iets andere versie. Kennelijk op verzoek van V&D. Net zoals de Veronica nu in 2 etappes gaat: op dinsdag de normale versie, en op donderdag de exemplaren met meegesealde proefmonsters e.d.

Dit is de tweede week, dat ik op dinsdag geen Veronica's heb....vorige week donderdag de hele partij bezorgd.
Deze week ws weer de hele partij op donderdag. :shock:
Ik had gewoon de veronica-gids erbij vandaag.
Bofkont.
cron