Re: huis-aan-huis regeling

15
Jette schreef:Maak je borst maar nat, collega's...donderdag de V&D prijzencircus.
194 gram schoon aan de haak!
Dokken PostNl. :lol:
ja,ja komt dat zien. buitelende kortingen en vallende prijzen.

Ik vind het een grof schandaal, zo´n gewicht en dat voor slechts 1 euro en 83 cent weg te brengen en dan ook nog een s het minium loon ontduiken.
Over dokken gesproken, wij hbben afgesproken om extra veel tijd te schrijven.
Wat ik vreemd vond, is dat dit circus ieder halfjaar terug komt, en steeds loopt de logistiek uit de hand.
heel vreemd. Bij ons waren er die zelfs na 13.00 uur nog stonden te wachten op hun wijken . Hoe ging dat bij jullie.

Re: huis-aan-huis regeling

18
Die V & D prijzencircus moest zeker door PostNL bezorgd worden of was het VSP? Bij die laatste heb ik ze niet gezien. Volgens mij zitten er bij VSP post geen h.a.h. flyers. Bij Sandd in elk geval ook niet.
Deze 2 dagen mooi iets van € 77,00 verdiend met Sandd en VSP post samen. Toch weer meegenomen.

Re: huis-aan-huis regeling

20
Ik vond het deze keer reuze meevallen... maar hoorde dat een collega om 17.30 uur klaar was met zijn tweede wijk.
Ik ben later begonnen, dus ik weet niet hoe laat de post op de depots was.
Ik had maar 20 minuten uitloop en heb lekker bezorgd.
Het weer was hier goed en de mensen waren goed gemutst, dus dat maakt een hoop goed.
We hadden ook nog eens veel post, maar met de nodige creativiteit kwam ik ver.
1 bundel klem in mijn hand, 1 onder mijn oksel geklemd en 1 geparkeerd op mijn onderarm...schoudertassen volproppen, nog wat V&D's achter de bundel en zo kon ik dus de hele straat in 1 keer lopen!
Ook nog een lading V&D's onder de snelbinders geknoopt en mijn stuurtas volgepropt.
De 4 minutenregeling wordt toegepast en ik kom dus goed uit met mijn tijd...
cron