Is het bij ullie ook zo rustig

1
Ik had een rustige week. Althans de dinsdag H.A.H. twee stuks, en verder het gewonen aantal tassen.
Wel kleinere bundels post. ik kan merken dat we de zomer tegemoet gaan. Donderdag, had ik 3 wijken en was ik toch om 16.00 uur klaar terwijl ik om 10.30 uur begon, en er ook nog 1 stuk h.a.h was. Vandag was ik al om kwart voor twee klaar, voor beide wijken had ik een tas post.

Re: Is het bij ullie ook zo rustig

3
Nou hier is het aardig druk. Voor komende vrijdag heb ik er bij Sandd al meer dan 800 op de planning staan en dat voor 2 wijken in een dorp van ongeveer 1000 huizen en 2500 inwoners. Lekker toch. Kan ik er weer met de trolley op uit. Het enige is wat overlast vanwege een opgebroken straat. Daarbij wordt a.s. donderdag de feesttent en kermis opgebouwd en dat levert ook wat overlast op vanwege de kabels die hier en daar in de weg liggen en caravans van de kermislui die in de weg staan. Maar het zal wel lukken hoor. Hier en daar wat omrijden. Zolang het maar weinig omrijden is gaat het wel. Al baal ik wel van opgebroken straten.
cron