Re: ING post bezorgd door Sandd.

41
postbode21 schreef:@newman

sandd bezorgt de post van tnt , kwalijke zaak... :?:
daar zullen de klanten anders overdenken
evengoed kwalijke zaak is dat tnt de post doorsluisde terwijl eigen werknemers aan het staken waren.. :o
daar zijn we het denk ik wel over eens.

en van straaten, rvn, holland post groep..... ;)


betalen de klanten het tnt tarief terwijl het door vsp wordt bezorgd?
Nee, ik bedoel dat het een kwalijke zaak is als TNT haar post naar een concurrent doorschuift omdat het eigen personeel staakt. Dan zet het bedrijf dus stakingsbrekers in, en dat is bij wet verboden. En dan is het ook kwalijk dat Sandd er aan meewerkt. Is het echter de klant zelf geweest die zijn post ivm de stakingen niet bij TNT aanbiedt, maar bij Sandd dan is het geoorloofd.

Stel, het NS-personeel staakt, dus de NS huurt machinisten in van bijv. Arriva. Dat is verboden. Maar de reiziger mag natuurlijk wel besluiten om als de NS staakt, met bijv. de bus naar z'n werk te gaan. Dus het hangt er vanaf wie de opdracht geeft.

Klanten die voor budgetmail kiezen betalen wel een lager tarief dan voor andere servicekaders, maar er wordt niet bij vermeld (althans, op de website) dat VSP het dan bezorgt.

Re: ING post bezorgd door Sandd.

43
postbode21 schreef:@Jette

tijdens de KNJ periode liepen we echt met post van tnt ..
rabobank etc...
dat deed tnt om klanten van hun tevreden te stellen die dreigden weg te lopen als de post niet werd bezorgd.

we kregen er een mailing over om deze gevoelige post goed te bezorgen :!:
natuurlijk zal tnt sandd er goed voor betaald hebben.

natuurlijk zijn het officieel concurrenten...
maar als een ieder goed oplet zie je toch regelmatig post in je bak die niet bij sandd hoort.
niet alleen van van straaten, of andere postbedrijven maar ook van tnt.. ;)
Zelf heb ik ook sporadish post van Sandd tussen mijn post zitten!

Re: ING post bezorgd door Sandd.

45
slagvaardige schreef:Vaak is dat post dat verkeerd bezorgd is geweest en in de oranje brievenbus is terechtgekomen @Jette.
Ik heb gehoord, dat de postbedrijven daar gezamelijke afspraken over hebben gemaakt ....wat te doen, als er Sandd post in de oranje bus wordt gedeponeerd.

Re: ING post bezorgd door Sandd.

46
Doro schreef:@postbode7

KNJ staat volgens mij voor kerst-nieuwjaars post.
Ik werk met o.v.o. voor Netwerk VSP, bij Post.nl kan ik niet aan de slag.
Terwijl een Post.nl bezorger met c.a.o wel voor VSP kan werken.
@ Doro

Waarom kun je niet bij PostNL aan de slag?

Re: ING post bezorgd door Sandd.

47
@jette

Omdat ik ook voor RVN werk kan ik niet bij Post.nl aan de slag
Bij Post.nl kon ik als tijdelijke bezorger aan de slag tijdens de zomer en knj periode.
Nu heb ik bij RVN een vaste wijk van Sandd in mijn eigen woonbuurt.
Voor VSP doe ik een wijk iets verderop.

Re: ING post bezorgd door Sandd.

49
@jette

RVN is een regionale verspreider van ongeadresseerde en geadresseerde post in west-Brabant en een deel van Zeeland.
Ze hebben ook een website, via google RVN Roosendaal vind je hem.
Waar de letters voor staan weet ik ook niet precies. Mischien Roosendaalse Verspreiding ....
cron