Re: Geo-Route.

904
jan272 schreef:ik wel. en ik heb ontdekt hoe je er snel aan kunt wennen. Met de animated gifs die ik maakte. Twee keer kijken en je ziet de structuur.
Geo rout met structuur; er wordt altijd een lus gemaakt, of een spiraal, die dan van binnenuit ineens weer naar buiten gaat.
Afbeelding
Weet je dat eenmaal dan kan je iedere geo loop in 1 keer doen. Geo rout vanaf een punt op de maan. Als je dat in een filmpje ziet, dan is alles in 1 keer duidelijk.
hiervan Jan272

Re: Geo-Route.

905
WAARVAN? Vertel nou eens 1 keer WAARVAN? HIERVAN zegt niks. Probeer duidelijk te zijn.

Dame : Dokter, het doet zeer.
Dokter : Waar dan?
Dame : HEEL ZEER dokter!

WAAR snap je niks van? Ik weet al dat je het NIET snapt, maar WAT snap je niet?

Re: Geo-Route.

907
OK, nou komen we ergens.

Het plaatje is een google map van de wijk 5011 H (Griegstraat, Tilburg). De rode lijnen en punten zijn Geo bundels. Iedere rode lijn is dus een bundel die in een huizenblok bezorgd is. Als je kijkt naar de manier waarop de bundels op volgorde staan dan zie je ruwweg een rechtsom gaande beweging (met de wijzers van de klok mee).
Onderweg maakt geo bepaalde lussen, maar in essentie maakt ie een spiraal naar binnen toe.

Als je het terrein kent, EN je weet hoe geo zijn spiraal uitgevoerd heeft, dan zie ik in 1 keer in welke volgorde en in welke richting de (bestaande) lussen gevuld worden en hoe ze op volgorde staan.

Het bewegende plaatje (Geert Wilders zou dit een 'film' noemen) is een samenvatting van de manier waarop de wijk gerout is.

Re: Geo-Route.

910
Jette schreef:
erika schreef:van het verhaal over je geo route dat plaatje met die bewegende lijnen, Jij hebt over structuur snap die logica niet :oops:
Dat snapt een teamleider nog niet eens. :lol:
Velen wel... en zelfs hoger. 8-)
cron