Re: Geo-Route.

872
ophalen schreef:
Newman schreef:
ophalen schreef:

iemand vandaag nog spectaculaire hoeveelheden meegemaakt?
In de 15jaar dat ik erbij zit,was dit een enorm drukke dag te noemen,althans hier.

Twaalf tassen voor 1 wijk, redelijk spectaculair vond ik zelf. Iig werd de veelgehoorde stelling dat tegenwoordig alles digitaal gaat flink gelogenstraft. :lol:

die 12 tassen kwam ik op een ander forum ook tegen,ben je dezelfde?
Dezelfde als wie? Er zullen toch wel meer mensen geweest zijn die gisteren 12 tassen hadden, lijkt mij.

En nee, ik ben niet postbode21. Die werkte volgens mij ook niet voor PostNL, maar voor Sandd. En ik had regelmatig discussies met hem. Ik hoop niet dat ik al die tijd in mezelf heb zitten praten. :lol:

Re: Geo-Route.

873
Dezelfde als wie? Er zullen toch wel meer mensen geweest zijn die gisteren 12 tassen hadden, lijkt mij.

En nee, ik ben niet postbode21. Die werkte volgens mij ook niet voor PostNL, maar voor Sandd. En ik had regelmatig discussies met hem. Ik hoop niet dat ik al die tijd in mezelf heb zitten praten. :lol:
nee ik las het op fokforum daar was ook een collega met 12 ik moest gelijk aan je denken :)

Re: Geo-Route.

875
Wij hebben vandaag eindelijk te horen gekregen wat de normtijden voor onze wijken zijn volgens Georoute. Dat wil zeggen de tijd voor piekdag dinsdag met hah en de daldag woensdag.
We worden nog steeds uitbetaald volgens wat we op onze bezorgrapporten invullen. Zolang het duurt tenminste. Onze tc vertrekt per 1 juni en dan is het weer afwachten hoe er dan met de tijden wordt omgegaan.

Re: Geo-Route.

879
Onze tc's betalen gewoon de gewerkte uren uit. Daarom is iedereen gemotiveerd om zijn werk te doen.

Als bij ons de tc's besluiten om moeilijk te doen dan zal dat voorbeeld zeker gevolgd worden.
cron