Re: Werk ik langzaam???

42
De logica heet DiDoZa en het is bedacht door een boekhouder. En, zoals in ieder communistisch bedrijf: het beleid zal succesvol worden uitgevoerd want het is bedacht door het politburo in den haag.

Je creeert zo in feite twee soorten bezorgers: klimmers (DiDoZa) en sprinters (daldagen). Een bedrijf zal dan al snel verschillende soorten mensen inzetten op beide groepen dagen. Maar of dat bij ons het geval zal zijn?
In het huidige systeem is het of jezelf het schompes zwoegen, of als een windhond door je wijk lopen.

Ach, ze betalen nog steeds dus we doen maar gewoon mee aan.

Re: Werk ik langzaam???

43
jan272 schreef:De logica heet DiDoZa en het is bedacht door een boekhouder. En, zoals in ieder communistisch bedrijf: het beleid zal succesvol worden uitgevoerd want het is bedacht door het politburo in den haag.
:lol:
jan272 schreef:Ach, ze betalen nog steeds dus we doen maar gewoon mee aan.
:mrgreen:

Re: Werk ik langzaam???

45
@Pieter Post

klacht indienen via oranje kaart. werkt dat niet zo bij postnl?
en dan met name teamcoach bij naam noemen! schakel de directeur in.
zo,n teamcoach probeert ook maar zijn eigen baan te behouden.
en hoe minder uren hij met zijn bezorgers maakt, hoe beter hij over komst bij zkn bazen :twisted:

Re: Werk ik langzaam???

48
Pieter Post schreef:Vandaag ben ik gebeld door een collega.... Ook deze collega kreeg te horen dat zijn uren in de wijk niet meer geboekt gingen worden door de TC.. Alleen de uren die volgens de TC voor de wijk staan worden betaald...
Ja dat zat er aan te komen
maak toch bewijsmateriaal aan, met de eerder door mij genoemde
methodes.
Sta je zeker sterk.
Eerst werden de pb s geintimideerd,nu zijn het de pbz s

Re: Werk ik langzaam???

49
postbode21 schreef:@Pieter Post

klacht indienen via oranje kaart. werkt dat niet zo bij postnl?
en dan met name teamcoach bij naam noemen! schakel de directeur in.
zo,n teamcoach probeert ook maar zijn eigen baan te behouden.
en hoe minder uren hij met zijn bezorgers maakt, hoe beter hij over komst bij zkn bazen :twisted:
Hij wil natuurlijk "groen" scoren aan het eind van het jaar!

Re: Werk ik langzaam???

50
Vandaag een @mail van de TC

Citaat:
Op de DiDoZa gaan de uren omhoog met 10% besteltijd
Op de WoVr gaan de uren omlaag met 10% besteltijd
Dit houdt voor jullie in dat de tijden aangepast gaan worden, belangrijker is dat als je min of meeruren hebt deze verrekend cq uitbetaald worden.

Ben ik nu gek ?
Hoop gelul om alles bij het oude te laten !
cron