Hoe houd ik mijn post droog???

1
Ik werk sinds september, maar sindsdien het regenpak nog niet aan hoeven hebben. Nu schijnt het de komende week echt goor te worden. Veel wind, veel post, veel regen. Dus de vraag aan de iets ervarene collega's, hoe houdt je de boel droog. En hah, en heel veel post.

Re: Hoe houd ik mijn post droog???

2
Tja echt droog hou je het niet maar je kunt wel zo slim zijn om even niet in de hoos door te gaan, ga schuilen of desnoods naar huis. Als het buien zijn kun je door natuurlijk. Maar slagregen en doorgaande buien daa ris niks aan te doen, doe een plastik hoes over je post/doe je post daarin. Leg er een geplastificeerd post stuk bovenop je stapel dat werkt ook goed.
Een ander dag bezorgen is geen optie want dan regent het ook , wel deze week! Je moet wel ehm ik ook haha!

Re: Hoe houd ik mijn post droog???

8
postbode7 schreef:Ja leuk Jette met die hah. Maar die hebben we bij Sandd gelukkig niet. Klep van je tas steeds dichtdoen en inderdaad plastic erom heen doen. Ik leg dan ook een handdoek onderin beide vakken van mijn posttas zodat die het water opvangt en er geen plasjes ontstaan.
Nog niet......
cron