Re: Supermachine

11
@Doro

Nu moet ik toch echt mijn ex-collega's in bescherming nemen.
Die enveloppen bevatten GEEN lijm, hooguit dat de vouw (dicht sluiten) niet goed is gegaan, en ja dan heb je gelijk dat er met die snelheden (8.000 pm) er een paar aan elkaar plakken.
Dat ligt dan weer aan de juiste persoon met uithalen (vakterm "uitlezen") aan de machine.

Re: Supermachine

12
88CE schreef:@Doro

Nu moet ik toch echt mijn ex-collega's in bescherming nemen.
Die enveloppen bevatten GEEN lijm, hooguit dat de vouw (dicht sluiten) niet goed is gegaan, en ja dan heb je gelijk dat er met die snelheden (8.000 pm) er een paar aan elkaar plakken.
Dat ligt dan weer aan de juiste persoon met uithalen (vakterm "uitlezen") aan de machine.
Ik kom vaak genoeg enveloppen tegen van dezelfde afzender die aan elkaar zijn blijven plakken. Meestal zijn dat van die enveloppen met zelfklevende rand (waar dan bij aanschaf zo'n beschermstrip overheen zit). En of die plaklaag nu lijm is, of gom of pindakaas doet er niet toe. Waar het om gaat is dat sorteermachines hier niet goed mee kunnen omgaan.

Niet voor niets dat wij sinds enige jaren de oproepkaarten voor de verkiezingen weer handmatig sorteren. De HSM spuugde er heel wat ongesorteerd weer uit, en er waren er zelfs diverse die verscheurd waren (en dus ongeldig).

Het feit dat er alleen sprake is van een machine die ze willen gaan ontwikkelen zegt genoeg. Er is dus duidelijk geen enkel postbedrijf ter wereld die over zo'n apparaat beschikt, en daar is ongetwijfeld een goede reden voor.

Re: Supermachine

17
88CE schreef:
PostJan10 schreef:de envelop likken en dichtplakken.!
Wil je eetlust niet bederven Jan.
Die lijm word gemaakt van de urine van ratten, leef je uit :mrgreen:
Het is inderdaad geen lekker smaakje. Gewoon gelijk wat drinken.

Re: Supermachine

18
PostJan10 schreef:Gewoon voorzichting los maken en dan de envelop likken en dichtplakken. Ziet toch niemand!
Ik gebruik retourstickers om enveloppe weer dicht te plakken als die los is gegaan..
ex Sandd Postbezorgster
cron