Mijn TC is een:

Sukkel 1e klas.
Totaal aantal stemmen: 1 (5%)
Zielig hoopje mens. (Geen stemmen)
Persoon die ik niet ken en waarvan ik niet weet wat die doet.
Totaal aantal stemmen: 2 (10%)
Persoon die geen reet snapt van het postbezorgen en zijn postbezorgers.
Totaal aantal stemmen: 3 (15%)
Persoon die begrijpt wat postbezorgen is en zich sterk maakt voor zijn postbezorgers.
Totaal aantal stemmen: 12 (60%)
Perfecte TC!
Totaal aantal stemmen: 2 (10%)
Totaal aantal stemmen: 20

Re: Bent u tevreden met uw TC?

12
Tobo2011 schreef:69% van de stemmen geeft aan dat zijn of haar TC een persoon is die begrijpt wat postbezorgen is en zich sterk maakt voor zijn postbezorgers. (Y)

D'r is zélfs een perfecte TC-er bij!

Het valt dus allemaal reuze mee. :mrgreen:
Misschien moet jij voor PostNL ook maar de uitkomsten van het jaarlijkse medewerkersmotivatieonderzoek gaan analyseren. :mrgreen:

Re: Bent u tevreden met uw TC?

13
Newman schreef:
Tobo2011 schreef:69% van de stemmen geeft aan dat zijn of haar TC een persoon is die begrijpt wat postbezorgen is en zich sterk maakt voor zijn postbezorgers. (Y)

D'r is zélfs een perfecte TC-er bij!

Het valt dus allemaal reuze mee. :mrgreen:
Misschien moet jij voor PostNL ook maar de uitkomsten van het jaarlijkse medewerkersmotivatieonderzoek gaan analyseren. :mrgreen:
Ik denk dat de meeste meningen gebasseert zijn op de persoonlijke ervaring die men met de TC heeft.
Ook ik basseer mijn mening daarop en niet op een medewerksmotivatieonderzoek!
Dat soort onderzoeken zeggen me niet zoveel.
Ik ben blij, dat de TC er over het algemeen goed uitspringt.

Misschien iets voor jou, Newman?? Teamleider worden in de nieuwe organisatie?

Bij mij is het glas altijd halfvol....bij jou ook, Newman?

Re: Bent u tevreden met uw TC?

14
Jette schreef:
Newman schreef:
Tobo2011 schreef:69% van de stemmen geeft aan dat zijn of haar TC een persoon is die begrijpt wat postbezorgen is en zich sterk maakt voor zijn postbezorgers. (Y)

D'r is zélfs een perfecte TC-er bij!

Het valt dus allemaal reuze mee. :mrgreen:
Misschien moet jij voor PostNL ook maar de uitkomsten van het jaarlijkse medewerkersmotivatieonderzoek gaan analyseren. :mrgreen:
Ik denk dat de meeste meningen gebasseert zijn op de persoonlijke ervaring die men met de TC heeft.
Ook ik basseer mijn mening daarop en niet op een medewerksmotivatieonderzoek!
Dat soort onderzoeken zeggen me niet zoveel.
Ik ben blij, dat de TC er over het algemeen goed uitspringt.

Misschien iets voor jou, Newman?? Teamleider worden in de nieuwe organisatie?

Bij mij is het glas altijd halfvol....bij jou ook, Newman?
Wat ik bedoel is dat Tobo2011 op basis van 16 respondenten concludeert dat het reuze meevalt met de teamcoaches. En dat terwijl er vele duizenden mensen werkzaam zijn als postbezorger, en deze poll dus in de verste verte niet representatief genoemd kan worden.

Nu begrijp ik best dat Tobo2011 dat ook niet serieus bedoelde (vandaar de groene smiley), en daarom reageerde ik ook met een grapje over het MMO. Daar goochelen ze ook altijd net zo lang met cijfers tot er iets uitkomt wat je als positief zou kunnen typeren. Zo hebben ze een keer geroepen dat uit het MMO bleek dat we ons heel erg betrokken voelden bij het bedrijf, omdat 80% van de medewerkers het onderzoek had ingevuld. Terwijl dat ook kan komen omdat mensen de mogelijkheid om hun frustraties te kunnen uiten met beide handen aangrijpen. Als er bij Tros Radar heel veel klachten binnenkomen over bijv. Ziggo, betekent dat dan dat de mensen zich heel erg betrokken voelen bij het bedrijf? Bovendien "vergat" PostNL even dat we dat jaar het MMO op de werkplek moesten invullen en dat er door de TC's veel druk werd uitgeoefend om dit ook te doen.

Dus dit heeft niets te maken met halfvolle of halflege glazen, maar alles met het verdraaien van de waarheid en het manipuleren van onderzoeksresultaten. Tobo2011 deed dit gekscherend, maar bij PostNL is dit dagelijkse praktijk.

Re: Bent u tevreden met uw TC?

20
Jette schreef:Ik hoorde vandaag van mijn TC, dat hij ons gaat verlaten.
Hij gaat de buitengebieden voor zijn rekening nemen en de einge vrouwelijke TC die we hebben, volgt hem op!
Ik baal hier gruwelijk van... :cry:
Jammer Jette.
Dat zal hard aangekomen zijn.
Aan de andere kant hij is ook met zijn toekomst bezig en zoekt natuurlijk ook nieuwe uitdagingen.
Maar balen is het zeker.
Sterkte.
cron