Mijn TC is een:

Sukkel 1e klas.
Totaal aantal stemmen: 1 (5%)
Zielig hoopje mens. (Geen stemmen)
Persoon die ik niet ken en waarvan ik niet weet wat die doet.
Totaal aantal stemmen: 2 (10%)
Persoon die geen reet snapt van het postbezorgen en zijn postbezorgers.
Totaal aantal stemmen: 3 (15%)
Persoon die begrijpt wat postbezorgen is en zich sterk maakt voor zijn postbezorgers.
Totaal aantal stemmen: 12 (60%)
Perfecte TC!
Totaal aantal stemmen: 2 (10%)
Totaal aantal stemmen: 20

Re: Bent u tevreden met uw TC?

2
Mijn TC is super.
Is zelf postbode geweest en zeer betrokken...de postbezorgers zijn erg blij met hem.
Hij heeft een postbezorgerssite voor ons ontwikkeld, waar alles op staat.
Beantwoord keurig de mail...we zijn altijd welkom op de vestiging en hij is regelmatig in voor een geintje!
Als je uitloop hebt en je kunt het goed onderbouwen, betaalt ie keurig uit! (Y)

Re: Bent u tevreden met uw TC?

4
Prima vent hier, staat open voor suggesties en doet er ook wat mee.
Geen zeiksnor, alles doet hij met je in overleg informeert wat er moet gebeuren geeft tips noem maar op.
Ziet ook dat het af en toe wel erg veel is zoals vandaag met HAH 360grammers had hij toch maar even hulpen geregeld voor de grotere wijken.
Nu moet ik zeggen dat collega's onderling ook een goede band hebben en niet zeuren dat is voor de TC ook prettig werken natuurlijk.

Re: Bent u tevreden met uw TC?

5
Ik mis een beetje de nuancering in de stellingen. Of je teamcoach is een lul met vingers, of het is een topper!

Is er geen gulden middenweg? De TC die ik heb is redelijk. Hij keurt mijn verlofaanvragen altijd goed, en zeurt nooit dat ik te lang over wijken zou doen. Daarentegen geeft hij nooit antwoord op e-mails en belooft allerlei dingen die hij niet nakomt. En hij is ook behoorlijk chaotisch. Zeker geen modelcoach dus, maar ik heb er gehad die vele malen slechter waren. Als ik heb een rapportcijfer zou geven, zou het een zesje worden.

Re: Bent u tevreden met uw TC?

8
TC lijkt een functieschaal waar je na zoveel dienstjaren inrolde als postBODE (lees: als PTT medewerker). Je hebt er goeie bij en minder goeie. Ook hele slechte. Vaak zijn het mensen die van de hoed en de rand weten maar die op hun nieuwe stoel andere verantwoordelijkheden hebben. Normaal geef je die mensen een Krauthammer cursus. Maar TNT heeft andere prioriteiten (onder andere Geo route en om de 5 jaar een nieuwe naam en huisstijl). Jammer. Je laat zo veel potentieel liggen.

De vorige TC was joviaal en menselijk. Maar plande wel heel losjes. De huidige plant 100%, maar komt op het menselijke vlak een en ander tekort. En de derde (reeds lang weg gelukkig) voelde zich een soort Keizer van het team met kadaver discipline.

We blijven allemaal mensen.

Re: Bent u tevreden met uw TC?

9
88CE schreef:@ophalen

Dat begrijp ik dan weer niet, ook al staat je baantje op de tocht dan kun je je werk heus nog wel goed en met plezier doen.
TNT is wat dit betreft een beetje een apatisch bedrijf. Iedereen in dit bedrijf die geen PBZ is heeft een nummer. Als dat nummer uit een hoge hoed getrokken wordt kun je je jasje inleveren. NIEMAND (zelfs de VBG kopstukken) gaat zijn huidige baan houden. IEDEREEN moet overal weer opnieuw op solliciteren.
Resultaat: een aantal wordt er onverschillig van. Waarom zou ik me nog druk maken als ik over een jaar toch op de keien sta? Gevolg: fouten herhalen zichzelf eindeloos. De organisatie leert heel moeilijk. Iedere piek periode komen dezelfde fouten terug. Dat is jammer. Maar alleen oplossingen uit Den Haag maken een kans.

Re: Bent u tevreden met uw TC?

10
Zo'n vaart zal dat niet lopen, of je word weggesaneerd met wat geld mee of je krijgt spontaan de zak omdat je je werk niet goed doet.
Ik denk toch echt dat ze voor de eerste optie kiezen,
staat lekker op je CV , "ontslagen" dan kom je nergens aan een functie meer.
cron