Re: Vakkentas en postbuidel

251
mon-2205-meij schreef: Verder hadden we vrijdag (was aangekondigd ivm de opstart problemen van 2 weken geleden) ook 2 bundels

Ik denk persoonlijk dat ik het toch maar bij de tas houd, maar had de hele week bij buidel en tas toch last van mijn rug.... En dat was volgens onze TC niet de bedoeling, die was heel enthousiast en zei dat de buidel de rug zou ontlasten. Maar in de filmpjes en in het echt.......... da's een groot verschil. Ben benieuwd naar andere ervaringen.
Ook hier in Houten bezorgen we sinds twee weken regelmatig op daldagen uit 2 bundels. Het hele circus lijkt weer opnieuw te beginnen. Donderdag ontbrak bij mij de 24U post, vrijdag mocht ik dus uit 3 bundels post bezorgen!

Je rug wordt wel degelijk belast; met de buidel ga je 'achterover lopen' om het gewicht aan de voorkant te compenseren. Mijn ervaring met de tas is van korte duur geweest, daar loop je steeds met je bovenlijf gedraaid ten opzichte van je onderlijf. Op de maandag vind ik hem wel handig.

@ Jette
Hier mochten we één van beide kiezen, maar ik heb intussen beiden in huis. Mijn advies: als je de kans krijgt probeer dan beide uit.

Re: Vakkentas en postbuidel

252
Kreeg vandaag het Brabants Dagblad ed Langstraat onder ogen en daar werd PostNL behoorlijk onderuit gehaald en krijgen
ze ook nog een proces aan hun broek omdat ze post niet bezorgd hebben.
Als je vervolgens de vele pag's met reacties daarop via internet bekijkt durf je amper nog
met een tnt/postnl jas de straat op. En al die tv gidsen die veel te laat bezorgd worden omdat de cvl
het allemaal niet aan kan, rouwkaarten die na de begrafenis bezorgd worden, volle straatbussen waar geen post meer bij kan, de lijst met klachten is ongelofelijk lang.
Vervolgens worden jan en alleman ingezet op het cvl en hebben ze oa ook de Wegener bezorgers in Den Bosch
ingezet om te helpen de achterstand weg te lopen. De sluiting van weer 2 andere vestigingen zijn voorlopig uitgesteld vanwege alle problemen.
En alles wordt weggewuifd door postnl onder het mom kinderziektes.
Vrees dat het kind de komende tijd nog zieker gaat worden.
Al met al ik werd er niet echt vrolijk van vandaag.

Pbz van reeds gesloten vestigingen (Y) (Y) (Y)

Jan 272: las ook veel klachten vanuit Tilburg :shock: misschien haastige spoed toch niet zo goed ;)

Re: Vakkentas en postbuidel

253
Als er problemen zijn kan je ze oplossen.

Ja ook in Tilburg in sommige wijken zijn er verstoringen. In Tilburg Noord weinig tot geen. Want daar werken wij. Een stel malloten die gewoon doorgaan met zo goed mogelijk je werk doen. Afgelopen zaterdag tot 6 uur bezig geweest om TOCH de post te bezorgen. twee enveloppen die totaal in de verkeerde straat zaten naderhand nog even nagebracht. Hoefde officieel niet maar anders waren ze maandag of dinsdag pas meegegaan.

Hoeveel post wordt er verkeerd bezorgd? ant 1-x wordt GOED bezorgd. Alleen daar hoor je niks over. 6% werkloosheid beteknt ook dat 94% wel werk heeft. Maar niemand wil naar het positieve deel kijken.,

Re: Vakkentas en postbuidel

254
Vandaag heeft mijn postbuidel het begeven. Het achterste (harde) deel is finaal doormidden gebroken. Afgelopen zaterdag en vandaag heeft hij het zwaar te verduren gehad met onwijs dikke bundels. Heb er nog geen 3 maanden mee gedaan; misschien iets mis met de kwaliteit?

Re: Vakkentas en postbuidel

256
fairmade schreef:Vandaag heeft mijn postbuidel het begeven. Het achterste (harde) deel is finaal doormidden gebroken. Afgelopen zaterdag en vandaag heeft hij het zwaar te verduren gehad met onwijs dikke bundels. Heb er nog geen 3 maanden mee gedaan; misschien iets mis met de kwaliteit?
Gemaakt in een ver Oosten?

Re: Vakkentas en postbuidel

258
Jette schreef:
Geertjan schreef:
fairmade schreef:Vandaag heeft mijn postbuidel het begeven. ..... Heb er nog geen 3 maanden mee gedaan;
nu al : :roll:
Chinese flutkwaliteit...
Wow, ik ben onder de indruk van de geweldige kwaliteit..... maar ik loop zelf toch liever met de tas, die kan ik tijdens het fietsen op mijn rug draaien, en ik vind het open klappen ook handig... maar goed, dat moet ieder voor zichzelf beslissen, ik heb de buidel hier nog in het schuurtje liggen... hebben?? :D

Re: Vakkentas en postbuidel

259
mon-2205-meij schreef: Wow, ik ben onder de indruk van de geweldige kwaliteit..... maar ik loop zelf toch liever met de tas, die kan ik tijdens het fietsen op mijn rug draaien, en ik vind het open klappen ook handig... maar goed, dat moet ieder voor zichzelf beslissen, ik heb de buidel hier nog in het schuurtje liggen... hebben?? :D
Ik heb al weer een nieuwe! Maar wie weet, worden ze binnenkort schaars....
cron