Re: Vakkentas en postbuidel

12
elisa schreef:Wat onhandig geklooi soory hoor, zo werkt het niet in de praktijk, leuk bedacht door mensen die vast zelf niet bezorgen haha!
Zo te zien waren het ook eerder modellen van een casting buro dan collega's. Ze kunnen beter iedereen zo'n fiets kado doen. Dan kan iedereen drie zakken meenemen (de voordrager is framevast dus je fiets is stabieler als ie op de standaard staat).

Georoute interesseert me niet, maar DIT? Wel een mooi depot overigens.

Re: Vakkentas en postbuidel

13
Newman schreef: Het idee is dat straks in de CVL's de post niet meer tegelijkertijd wordt gesorteerd. De 48 uurs post wordt 1 dag van tevoren gesorteerd, en de 24 uurs post, omdat deze later binnen komt, op de bezorgdag zelf. Zo had ik het tenminste begrepen.
Dat is een misverstand met de uitleg.
De 24 uurs moet op tijd aangeleverd worden ( voor 19.00) die heeft voorrang op 48 uurs.
Word de 24 uurs voor 16.00 aangeleverd geld er een extra korting porto kosten. (=arbeidskosten sorteren)
Dus wel degelijk dat de 24 uurs de avond/dag tevoren word gesorteerd, daar komen dus de dal en piekdagen van.
24 uur heeft voorrang, de rest (48 uur) komt later wel.

Re: Vakkentas en postbuidel

14
Ach, als het weinig 24 uurs post is, dan
  • pak je je bundel uit je tas
    voegt daar ter plekke de 24 uurs stukken in (op de juiste plek)
    pakt de postbundel tussen duim en wijsvinger
    HaH tussen wijs- en middelvinger
en je gaat op pad. Zo doe ik dat met de herstelpost ook. Die 'hulpmiddelen' zijn bedacht door lui die daar hun leven mee vullen.

Heb je geen HaH dan pak je de dikste post bundel tussen duim en wijsvinger, dunnere bundel tussen wijs- en middelvinger en gaat op pad. De buidels zet je op marktplaats. Kunnen de sandd bezorgers mee op pad. Hoeven ze thuis niet meer te sorteren.

Re: Vakkentas en postbuidel

15
jan272 schreef: pakt de postbundel tussen duim en wijsvinger
HaH tussen wijs- en middelvinger[/list]
.
mooi, probeer maar weer eens een post te plaatsen als je pezen naar de filestijnen zijn of reuma hebt.
Zal aan mij liggen hoor, ik ga niet mijn ledematen verkrachten voor de aandeelhouders.

*edit*
waarom heeft iedereen het over herstelpost ?
hooguit 1x per week , dan hoef ik helemaal niet van die kunstjes uit te halen.

Re: Vakkentas en postbuidel

16
@88CE

Elke dag herstelpost, helaas!
Straks kan ik gaan staan te herstellen bij de brievenbus.
Mag ik toch hopen dat ze daar een soort Abri's gaan plaatsen met bankje.
En om bij het onderwerp te blijven: zal de buidel nog een apart vak hebben voor de rol herstelstickers?

Re: Vakkentas en postbuidel

17
brievenbus schreef: Straks kan ik gaan staan te herstellen bij de brievenbus.
Mag ik toch hopen dat ze daar een soort Abri's gaan plaatsen met bankje.
zal de buidel nog een apart vak hebben voor de rol herstelstickers?
terug naar de tijd met de bekende Flodder supermarkt op wielen :D

Re: Vakkentas en postbuidel

18
jan272 schreef:Ach, als het weinig 24 uurs post is, dan
  • pak je je bundel uit je tas
    voegt daar ter plekke de 24 uurs stukken in (op de juiste plek)
    pakt de postbundel tussen duim en wijsvinger
    HaH tussen wijs- en middelvinger
en je gaat op pad. Zo doe ik dat met de herstelpost ook. Die 'hulpmiddelen' zijn bedacht door lui die daar hun leven mee vullen.

Heb je geen HaH dan pak je de dikste post bundel tussen duim en wijsvinger, dunnere bundel tussen wijs- en middelvinger en gaat op pad. De buidels zet je op marktplaats. Kunnen de sandd bezorgers mee op pad. Hoeven ze thuis niet meer te sorteren.
Ik weet niet hoe groot die post- en hah-bundels bundels bij jullie zijn (of misschien heb jij een paar enorme kolenschoppen aan je lijf) maar ik kan op een piekdag echt geen bundel hah tussen wijs- en middelvinger klemmen. Meestal draag ik de bundel post (of meerdere bundels) post op mijn linkerarm, leunend tegen m'n borstkas. Dat is ook veel beter voor je pols.

Re: Vakkentas en postbuidel

19
misschien in het verkeerde kopje:

Hoe bestaat het dat er zoveel herstelpost zou zijn, en ook nog 24/48 zelf uit moet sorteren ?
Dat is het laatste waar ik me druk over ga maken.
Herstelpost vind ik dan weer wel belangrijk voor je uren, jij moet immers tijd maken voor de boekhouding door fouten van anderen. (lees, de personen die met een bak leut jouw post in elkaar flansen)

of zijn die tassen bedacht dat jij sneller de fouten uit kan bestellen ?

Re: Vakkentas en postbuidel

20
@88CE

ben met stomheid geslagen. ik wens jullie allen veel sterkte en vooral GEZAMENLIJK weigeren deze onzin.
waarschijnlijk zijn er al duizenden vakkentassen en postbuidels besteld. Postnl kan dan wel postbodes
lozen maar van de postbezorgers Moeten ze het hebben, dus Maak een vuist en Protesteer!

@jan272

Dank je voor de buidel.. maar ik ga me niet zo gek laten maken dat ik ter plekke 3 stapels moet
samenvoegen. Gelukkig, kunnen we bij Sandd tot nu toe zelf bepalen hoe we sorteren.
en doe ik het voorlopig lekker in mijn warme huis. met een kop koffie ;)
cron