postbode krijg schop

1
Postbode krijgt karatetrap

TILBURG - Een 24-jarige postbode uit Tilburg is mishandeld toen hij een collega te hulp schoot.
De man was dinsdagmiddag net klaar met zijn ronde in Tilburg-Noord en zocht nog even een vrouwelijke collega op die in de buurt aan het werk was. Ze bleek verwikkeld in een ruzie met een bewoner die een klacht had over de bezorging, zo bericht Omroep Brabant.
De 24-jarige postbode probeerde de man te bedaren, maar moest dat bekopen met een klap in zijn gezicht. Hij kreeg vervolgens ook nog een karatetrap in zijn maag van de 19-jarige zoon van de boze bewoner.
De politie heeft vader en zoon opgepakt en meegenomen voor verhoor. Beiden zijn inmiddels weer vrij.

Tuurlijk zijn ze alweer vrij dat kan alleen in Nederland

Re: postbode krijg schop

5
Ongelooflijk! Wat zijn er toch een rare mensen zeg! Hoe durven ze. Natuurlijk, een verhaal heeft twee kanten, maar dan nog geeft dat iemand geen recht om een ander te slaan. Zeker geen karatetrappen te verkopen. Zo'n trap kan hevig letsel veroorzaken. Een oude man (een voetbalsupporter) is laatst nog zijn leven verloren, met dank aan zo'n onverlaat.

Ik geloof de postbode/bezorger eigenlijk eerder. Geloof nooit dat hij een trap tegen een auto aan zou geven, want dat kost hem zijn baan. Hulde aan hem dat hij zijn collega te hulp schoot. Ze gingen speciaal voor die aso's de boel nog even extra goed sorteren. Want tja.. er kan een foutje tussen zijn geslopen. Kan altijd gebeuren. Dan laat je die mensen hun werk doen.

Tegen die aso's zou ik zeggen; kom achter die bierkrat vandaan en zoek toch een baan! Ik neem aan dat er aangifte tegen hen is gedaan. Ik zou het er niet bij laten zitten.

Tjonge, jonge, jonge!!!!! :evil:

Eta; ben trouwens benieuwd. Jan272, jij werkt toch in Tilburg? Natuurlijk is Tilburg groot, maar misschien ken jij hen wel. Voor hetzelfde geld werken jullie toevallig vanuit hetzelfde depot. Dan ken jij het verhaal tenminste uit de eerste hand.
Laatst gewijzigd door slagvaardige op 15 feb 2012, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: postbode krijg schop

6
en dat is in die buurt niet de eerste keer. 1,5 jaar geleden kreeg een collegatje daar een hoek omdat ze de post van 114 op 116 bezorgde, per ongeluk.
Das in de wijk stokhasselt. het ghetto van tilburg. alle randgroepen die ze over hadden zijn daar decennia lang geparkeerd. in het begin bezorgde ik daar ook met schrik. tegenwoordig valt het wel mee maar je moet erg goed oppassen.

Re: postbode krijg schop

8
Het zou niets moeten uitmaken maar die 'prachtwijken' kan je beter zo vroeg mogelijk bezorgen voordat de ratten uit het riool komen.
Helaas kunnen jullie pas na 11 uur beginnen.
Jullie bezorgen daar natuurlijk ook al die dwangbevelen en andere executie opdrachten.
Worden ze ook niet vrolijk van....

Re: postbode krijg schop

9
De Georoute is toch ook in Tilburg afgelopen week ingevoerd? Logisch dat de postbodes aan het zoeken, kijken en sorteren waren. Ik wed dat de wijk nog niet helemaal logisch in elkaar zat. Dat kon dat tuig niet weten, maar dan nog.. :evil:

Ik zou dat tuig aan het werk zetten; een paar weken lang, 5 dagen per week post bezorgen via de pas ingevoerde Georoute. Een paar flinke wijken. Met een controleur met een zweep erbij. :evil:

Maken ze een fout, dan mag de bewoner hen een dreun verkopen.

Maar goed voor hen dat ik geen rechter ben...
Laatst gewijzigd door slagvaardige op 15 feb 2012, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: postbode krijg schop

10
Het is ook te zot voor woorden om te gaan flippen over iemands werk, bel dan zijn/haar bedrijf op en leg je klacht voor.
Maar hoe nu verder daar ?
Hoe is het bijv. met zijn vrouwelijke collega, gaat die morgen bezorgen onder politiebegeleiding, durft ze nog wel ?
cron