Re: postbode krijg schop

41
Ik hou wel van die humor.

Ik heb een tijdje, voordat ik naar de reisbureauvakschool ging, bij een centrale verwarmingsbedrijf gewerkt. Via een uitzendbureau. Daar waarschuwden ze mij dat ik niet moest schrikken van de grappen en grollen daar. Ze waren op dat uitzendbureau bang dat ik in shock zou raken. Nou..... ze konden van mij nog wat leren daar hoor! :lol: (ik was nog veeeeel erger) Die arme monteurs raakten in shock van mij! :twisted:

Ik heb daar een hele leuke tijd gehad. :D

Re: postbode krijg schop

43
jan272 schreef: Hee Jan, gij het ok een fijn beroep he. Hul den dag mee oe haand in alle gleuve zitte en es oewe zak leeg is kunde nor heus....
Dan moet het toch wel heel koud geweest zijn als je alleen dit uit je bakkes krijgt :mrgreen:

Re: postbode krijg schop

47
Jette schreef:Hij ook...mijn zweep is niet éénkennig. :twisted:
Dit doet me denken aan een gesprekje met een collegatje. Ze stond te vertellen over hoe lang ze vandaag gewerkt had. En dat ze honger had gekregen onderweg. Dus zei ze "Maar gelukkig heb ik altijd een banaantje bij me". Waarop ik antwoorde: "Oh, ik ook".
Op kantoor reden om meteen je laptop in te leveren. Hier niet, tussen al die kick ass vrouwen.
cron