Re: postbode krijg schop

11
Ja, en krijg je per ongeluk een keer een envelop van nr 116 terwijl je op nr 114 woont, dan doe je die daar toch in de bus. Zie je je buren ook nog eens.

Ik heb trouwens nog wel even op maps.google.com gekeken naar de Puccinistraat. Was toch wel nieuwsgierig hoe die straat eruit ziet waar die twee paupers wonen. :twisted:

Re: postbode krijg schop

12
Heb ik het nou zo getroffen hier ?
Vrijdag weer de grote CJIB bestelronde en de nodige incasso's / deurwaarder / UWV / Aanmaningen / post
Krijg zelfs opmerkingen of dat niet onder HAH valt en pakken het lachend aan en hup in de kliko.

Postbuidel, wat volgt
Kogelvrij vest.

Re: postbode krijg schop

14
Je vind dat overal hoor... Ik heb zo ook een paar straten. Mensen die strak high de deur open doen, en je bot vragen waarom ze wakker gemaakt worden om 1 uur smiddags. Dus de volgende keer pakje maar in de brieven bus gepropt. Krijg je dat weer op je brood... Of je laat de brievenbus klep te hard klepperen. Enge mensen... en er woont een groepje van 4 tegen over elkaar. Dus je maakt wel dat je weg komt.

maar ook buren die niet even hun sloffen willen aandoen om een kerstkaart te willen bezorgen een deur verder. Kreeg laatst stapeltje van 10 brieven(ook belangrijke post) Hoe ik het lef had dit bij hun in de bus te gooien en het van kwaad tot erger gaat. Ja soorry bel het kantoor maar. Alleen ik bezorg niet op wo en vrij.
Laatst gewijzigd door Scully op 15 feb 2012, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: postbode krijg schop

15
Dit wat jullie wilden weten Slagvaardige & Bucky ?
(die google is van 2010 vandaar)

In Tilburg (regio 5049) woonden op 1 januari 2010 7260 mensen, waarvan 3410 niet-westerse allochtonen (47%).
In Tilburg (regio 5049) woonden op 1 januari 2010 7260 mensen, waarvan 765 babyboomers (10.5%)

Of het een nette buurt zou zijn,
Worst, je blijft met je poten van iemand af.

Re: postbode krijg schop

16
Ben ik helemaal met je eens @88CE.

En trouwens, ook in nette, modale buurten of villawijken kunnen hufters wonen. Zeker in villawijken. Sorry voor de generalisatie, maar ik heb daar niet zulke goede ervaringen mee. Wat een hufters kunnen daar zitten zeg! :shock:

(ik vond die buurt er ook niet zo slecht uitzien @Bucky666. Mijn wijk ziet er ook zo uit, al zijn de bewoners wel een stuk vriendelijker) Ik ben echt 'hun' possie. En ook tegen de Postnl medewerker zijn ze heel aardig. En terecht!

Re: postbode krijg schop

19
slagvaardige schreef:(..)En trouwens, ook in nette, modale buurten of villawijken kunnen hufters wonen. Zeker in villawijken. Sorry voor de generalisatie, maar ik heb daar niet zulke goede ervaringen mee. Wat een hufters kunnen daar zitten zeg! :shock:
Dat zijn soms de grootste aso's....óók in een auto op de weg! :?
cron