Re: leuke tnt reclame

2
Ach ja, je zal zo maar aan je goedkope personeel moeten komen,terwijl er via de achterdeur de postbodes eruit gepest worden.
8,57€ bruto per uur, en dan mag je,je wijkje in een door hen vastgestelde tijd af hollen, gewoon lopen is er niet bij.
15 : 4 = 3,75 per werkdag, moet er maar net zo,n wijk beschikbaar zijn.
Meeste contracten bedragen niet meer dan 10 á 12 uur per week.

Re: leuke tnt reclame

3
Nu goed dat ik dit weet want ik ga de 14 e solliciteren bij de TNT als postbezorger. Zo te lezen verdient t overal t zelfde, bar weinig dus.
Ik zie het wel even aan en ga gewoon solliciteren ben benieuwd!

Re: leuke tnt reclame

4
elisa schreef:Nu goed dat ik dit weet want ik ga de 14 e solliciteren bij de TNT als postbezorger. Zo te lezen verdient t overal t zelfde, bar weinig dus.
Ik zie het wel even aan en ga gewoon solliciteren ben benieuwd!
Jij bent toch de Sandd-vrouw? Vanwaar de -mogelijke- overstap naar TNT als ik vragen mag?

Re: leuke tnt reclame

5
Dag Ton!

Ik ben geintesseert in wat zij mij kunnen bieden, nee ik stap niet zomaar over hoor. Kijk de kat goed uit de boom de 14 e!
Ja ik ben het Sandd principe gewend(stuks , je vrijheid in bezorgtijd).
Dus ik weeg het goed af hoor!!

Zelf sorteren vind ik prettiger omdat je zelf de wijk kent en loopt. Dus daar zie ik wel tegenop en het gesjouw van het depot naar je wijk, als het ver is.

Re: leuke tnt reclame

6
Oké Lisa: uit wat ik zo hoor van TNT-collega's uit mijn wijk lijkt het mij zwaarder dan het werk voor DHL, Sandd en VSP. Wat mij tot nu toe heeft tegengehouden:
- 4 dagen per week lopen (di t/m vrij), of je moet zaterdagbesteller worden (die sorteerde zijn eigen post ook altijd zelf, maar misschien nu ook niet meer). Op maandag is er weinig post en lopen de postbodes de de wijken voorbereiden ze zelf.
- je kunt niet vroeg beginnen met lopen: de post is pas vanaf 10 of 11 uur beschikbaar
- wekelijks HAH-reclame (sowieso altijd op dinsdag en dan vaak 3 stuks, maar dat is geloof ik ook het maximale).
- niet zelf sorteren en dus zelf de route kunnen bepalen.
- verrassingen onderweg door sorteerfouten.
- post ophalen bij depot of steunpunt in de wijk (is meestal niet zo ver hoor).

Anderzijds hebben zij wel betere arbeidsvoorwaarden, zekerheden, bedrijfskleding en een onkostenregeling voor reparaties aan je fiets. Je hebt dan ook thuis geen opslag van kratten en ruimte om te sorteren meer nodig.
Succes a.s. donderdag en je laat ons vast nog wel weten wat ze je concreet kunnen bieden.

Re: leuke tnt reclame

7
Dag Ton!

Ja het klopt helemaal. Ik was vanmorgen op het TNT depot,had daar een goed prettig en intressant gesprek tijdens de sollicitatie.
En helaas is het voor mijn positie niet te doen qua tijden.
Hier is de post rond 1 uur klaar om ophegaald te worden.
Dan heb je tot pl mn 5 uur de tijd. Dit valt mij heel ongelukkig ivm schoolgaande basisschoolkids.
Maar het hele pakket stond mij zeker aan. Dus ik zal over paar jaar daar gaan werken.
cron