Re: Uren beperking?

11
Een collega wil ook in de CVL werken, combineren met post, maar hoorde, dat dit niet mogelijk is.
Moet nog even uitzoeken, waarom niet.
Zelf heb ik het ook overwogen, maar dan alleen op de woensdag en vrijdag voor een uurtje of 6 in totaal.
Ik ga het niet doen, want ik denk, dat ik binnen een week gillend wegren.
Mijn bezorgerscontract is met 2 uur per week uitgebreidt en dat geeft me de vrijheid, die ik nodig heb!

Re: Uren beperking?

12
Ik wilde dat destijds ook wel, maar ook bij ons mocht het niet. De bezorgers mochten daar niet eens binnen komen. We mochten het niet omdat er dan een contract bijgemaakt moest worden. Dus eentje voor binnenwerk en eentje voor het bezorgen. Allen tijdens de KNJ periode mochten we binnen werken.
Ik had dat best gewild. Lekker eerst wijken zetten (het liefst die van mijzelf haha) en dan lekker lopen.
Volgens mij (weet het niet meer zeker) mochten de zaterdagbestellers wel binnen werken, dus eerst sorteren en dan bezorgen.

Re: Uren beperking?

15
Bij Sandd kan ik post bezorgen ook niet combineren met post sorteren op het depot. Dat heb ik wel gevraagd toen SMN ging stoppen en er een dag wegviel. Kon niet want dan moesten ze 2 contracten opmaken nl. 1 voor min.3 en max 16 en de ander voor geloof ik 24 uur. Dat zou niet te combineren zijn. Jammer, maar het is niet anders. Maar met nu 2 wijken kom ik wel aan meer dan 3 uur hoor. Als het goed is mag ik mijn 2 wijken nog houden want ze hebben nog niemand anders die wijk BRE 092 wil doen. Dat is namelijk een buitenwijk. Nou, ze hoeven ook voor mij niemand te zoeken hoor. Ik houd die wijk wel graag. Goed voor de bankrekening. Anders ga ik dadelijk ook in het verzorgingshuis solliciteren en steunkousen bij oudjes aan gaan trekken. :lol: Ze hebben meestal personeel nodig.
cron