Uren beperking?

1
Ik vroeg me af waarom PostNL voor maximaal aantal uren mensen zoekt? Is het goedkoper om veel mensen in dienst te hebben die allemaal beperkt aantal uren hebben? Ze zouden het toch ook kunnen verdelen? Bijvoorbeeld dat iemand 15 uur wil werken dat dit kan en weer een ander 10 uren?

Als postbezorger werk je over het algemeen tussen de 3 en 15 uur. Bij gebleken geschiktheid kan in overleg gekeken worden naar ophoging van het aantal contracturen naar maximaal 25 uur. Voor de overige productiefuncties kan dit afwijken. Kijk in de functieomschrijvingen op deze website voor het aantal uur dat je per week kunt werken.

Dit staat op: http://www.postnljobs.nl/Contact

Dus het kunnen er 25 uur worden. Gebeurd dit in de praktijk snel? Of is dat gebonden aan vele factoren? Elders op de site staat weer: Kan ik 2 parttime functies bij PostNL combineren?
Het is niet mogelijk om meerdere parttime functies bij PostNL te combineren.

Re: Uren beperking?

2
Laatste zin klopt niet....bij ons zijn diverse collega's (waaronder ik), die meerdere parttime banen hebben.
Wordt door de baas niet moeilijk over gedaan!

Bij ons kun je aangeven, hoeveel uren je wilt werken met een maximum tot 15 uur per week!
Werk je structureel 3 maanden met uitzondering van de KNJ periode meer dan je contracturen, krijg je volgens de nieuwe CAO op jouw verzoek contractverhoging.

Btw...voor welk postbedrijf werk jij?
En wat is jouw functie?

Re: Uren beperking?

3
@Jette

bedoeld verzendenontvangen niet.. meerdere parttime functies Bij PostNl?
bijvoorbeeld postbezorgen En op het sorteercentrum werken.

naast Postnl nog een andere baan hebben is natuurlijk mogelijk zolang
je niet bij Sandd werkt?

het lijkt me een fijne afwisseling Jette
in de zorg en in de post

Re: Uren beperking?

5
Volgens mij mag je wel 2 parttime functies bij postnl hebben.
Heb ooit adm problemen gehad en werd er gevraagd of ik 2 verschillende functies bij postnl had.
Dat vragen ze natuurlijk niet als het niet mogelijk is.
Ik denk ook dat je prima 3 dagen parttime op cvl kan werken en op de andere 3 dagen post kan bezorgen.
Zolang je het strict kan scheiden is dat vast geen probleem.
cron