werken in een andere gemeente

1
Ik bezorg bij postnl in een dorp, ik wil naar een andere gemeente voor een ochtendwijk .
Nu raad mijn baas het en mijn collega’s het af om daar te werken, volgens hun is een slechte werksfeer .
Het hoofdkantoor van postnl raad mijn af om met de manager boven mijn baas te praten omdat dat het niet in dank afgenomen word .
Kunnen jullie mijn tips geven? Omdat mijn baas niet wil meewerken vind ik de situatie erg ingewikkeld.

Re: werken in een andere gemeente

2
Lijkt me duidelijk, zelf solliciteren en uitvinden of de sfeer daar echt verpest zou zijn.
Als ik zo lees heeft de TC een communicatie probleem met de manager en die op zijn/haar beurt weer met het hoofdkantoor.
Laat je niet voor het karretje spannen, een TC die negatief praat over een andere vestiging deugd bij voorbaat al niet.

Re: werken in een andere gemeente

3
Er lijken dingen niet kloppen, 88CE wat kan ik het beste doen? Via mijn TC moet ik bij hem vragen om in een andere gemeente te lopen die hij ook onder zich heeft, alleen bij hem hoor ik steeds het zelfde.
Het probleem speelt dat de TC zei wel dat ik niet eerder weg kan als hij een andere bezorger vind in het dorp waar ik nu nog aan het bezorgen ben maar zei er achteraan dat het niet goed is om weg te gaan, en hoe is procudure moet ik de TC een maand de tijd geven hiervoor tot hij een andere bezorger vind.

Re: werken in een andere gemeente

4
Melanie, wil je die ochtendwijk in die gemeente erbij of in plaats van de wijk in het dorp waar je nu loopt? Als je die middagwijk wilt ruilen voor de ochtendwijk snap ik wel dat die TC dan eerst een opvolger voor die middagwijk wil. Die post moet toch bezorgd worden. Als je de ochtendwijk erbij wilt doen dan is er toch geen probleem zolang jij dat aankan en die wijk ook vrij is en ook onder dezelfde vestiging valt? Ga nog eens praten met die TC en vertel precies wat jouw wensen zijn en waarom jij denkt dat je het aankan. Misschien gaat hij of zij dan wel akkoord. Succes ermee.

Re: werken in een andere gemeente

5
Ik heb het gehad met mijn tc natuurlijk moet ik wachten op een andere gemeente, vanwege dat anders mijn wijken openstaan maar om dat ik al een aantal maanden zit te wachten, zei het hoofdkantoor dat ik de tc een maand de tijd moet geven maar daar is hij het niet mee eens.
Ik zelf wil duidelijkheid maar ik merk dat er geen structuur is, ik had aangegeven bij de tc als ik mijn contract opzeg en ik meld mij naar een aantal maanden opnieuw aan, voor een vacature in een andere gemeente zegt de tc: daar begin ik niet aan want dan zit ik met je wijken open.
Hebben jullie ook deze ervaringen bij een ander tc?

Re: werken in een andere gemeente

6
Melanie73 schreef:zei het hoofdkantoor dat ik de tc een maand de tijd moet geven maar daar is hij het niet mee eens.
Zijn probleem toch, gaat die maar klagen bij zijn/haar leidinggevende.
Wachten op baantje bij een andere gemeente, opzeggen bij deze TC en met frisse moed over een maand beginnen.
cron