Oranje kaart

1
Hoi allemaal,
Iedere week vergelijk ik de Harmony-lijsten met mijn gewerkte uren van de afgelopen week. Nu zie ik dat er een andere dienst is ingevuld dan die ik werkelijk heb gedraaid die dag. Het scheelt niet veel in tijd nl. 15 minuten, maar het gaat mij om het principe.
Nu heb ik gehoord dat als je er met jeTeamcoach niet uitkomt dat je een oranje kaart kunt aanvragen om het geschil op te lossen. Heeft iemand van jullie ervaring met zo'n oranje kaart? Is het de moeite om deze in te vullen?

Groet,
Cortina
Postbezorger bij Post NL sinds 1 juni 2011

Re: Oranje kaart

2
Heb er geen ervaring mee. Als bij ons de uren niet kloppen, bellen we de teamcoach en wordt het geregeld. Mochten we om de een of andere reden er met de tc niet uitkomen, is de volgende stap om contact te zoeken met de vestigingsmanager en als dat ook geen resultaat heeft dan de oranje kaart. Maar dat is bij ons gelukkig nog niet nodig geweest.

Re: Oranje kaart

3
Zou het even communiceren met je TC.
Ook al scheelt het jouw niet veel, jouw dienst staat dan ook verkeerd bij een ander.
Maar ook voor het geval dat er klachten komen vanuit die wijk waar jij niet bezorgd hebt.
Kom je er niet uit zou ik de oranje kaart invullen daar hebben ze een hekel aan.
VBG manager sla ik over die staat meestal achter de TC.

Re: Oranje kaart

4
Cortina schreef:Nu zie ik dat er een andere dienst is ingevuld dan die ik werkelijk heb gedraaid die dag.
Sja, ze proberen nu op allerlei mogelijke manieren te sjoemelen met de werkelijk gelopen uren. Tenslotte moet de bonus wél doorgaan. 8-)

De oranje kaart invullen en afgeven aan je TC.

Re: Oranje kaart

6
Tobo2011 schreef:
Cortina schreef:Nu zie ik dat er een andere dienst is ingevuld dan die ik werkelijk heb gedraaid die dag.
Sja, ze proberen nu op allerlei mogelijke manieren te sjoemelen met de werkelijk gelopen uren. Tenslotte moet de bonus wél doorgaan. 8-)

De oranje kaart invullen en afgeven aan je TC.
Ga nou niet meteen met oranje kaarten lopen zwaaien. Bel of mail eerst even met je TC, leg het uit, en vraag hem om het te corrigeren. Pas als hij dat weigert kun je zo'n oranje kaart gebruiken.

Re: Oranje kaart

8
Ga nou niet meteen met oranje kaarten lopen zwaaien. Bel of mail eerst even met je TC, leg het uit, en vraag hem om het te corrigeren. Pas als hij dat weigert kun je zo'n oranje kaart gebruiken.
Heb ik al gedaan. Vervolgens worden er dan een aantal minuten bijgeschreven maar nog steeds niet de tijd die ik werkelijk heb gewerkt.
Postbezorger bij Post NL sinds 1 juni 2011
cron