Re: ik wil postbezorger worden

22
postbode21 schreef:@Friezin

als je een hekel hebt aan insteken , is werken bij de TNT mischien niet interessant voor jou.
de tnt heeft ( bij gebrek aan post die door de grote concurrenten DHL en SANDD) wordt rondgebracht, meerdere keren
per week al meer insteekpost zoals reklame die je al lopende tussen de rest post moet invoegen.
er wordt op de site regelmatig gesproken door tnt-ers ( lees de site medewerkerstopictnt 66 e.d.) over de vervelende
huis aan huisfolders die ze ook moeten rondbrengen. HUIS AAN HUIS AH, GAMMA ETC...

bij sandd heb je zelden of nooit huis aan huis. bij dhl dacht ik ook niet vaak. soms speciale mailing veronica flyer of postcodeloterij...
voordeel: postbezorger bij dhl of sandd: post wordt zo je wil bij je thuis bezorgt.jij sorteert het ,dus je loopt minder rond met fouten van anderen,
jij bepaalt wanneer je loopt, tussen 8 - 18 (sandd) of 8 - 21(dhl) uur. ;)
Wat een klets.
Bij T.N.T. krijg je als je 1 stuks reklame hebt gewoon staples mee die je achter je stapeltje post houd en bij de brievenbus
samenvoegt en er in stopt. Zijn er echter 2 of 3 reklamefolders zijn deze al netjes bij elkaar gevoegd en heb je nog steeds 2 stapels. 1 x post en 1 x huis aan huis met 3 reklames op elkaar. Je hoeft helemaal niks samen te voegen van reklames. Gewoon bij de brievenbus reclame en post samenvoegen meer niet.

Re: ik wil postbezorger worden

23
Trouwens laten we wel wezen...bij Sandd ook steeds vaker huis aan huis,of heel veel huizen,Neckermann en PCL. Dan loop je ook wat af doch is dat niet wekelijks.
Ik hoorde ook dat we meer afschrijvingen gaan bezorgen in 2011. Of was dat een gerucht?
De werktijden van VSP DHL en Sandd zijn vrij aan jou, jij gaat wanner jij kan en wilt. Die vrijheid is prettig plus je eigen verantwoording. Niemand controleert je ja soms is er een belpanel van bestandsadressen.
Dus als je sjoemelt (niet bezorgt of te laat)dan gaat het vanzelf een keer fout.

Re: ik wil postbezorger worden

25
Ik heb meer een vraag dan een reactie ik zou vrijdag een pakketje moeten krijgen naar er staat aflevering uitgestelt tot volgende werkdag krijg ik het dan op maandag of op dinsdag binnen want op de TNT site staat dat op maandag alleen 2de pogingen worden gedaan valt mijn pakketje hier dan onder :$ zou iemand dit aub kunnen beantwoorden sorry dat deze vraag niks met de topic heeft te maken

alsvast bedankt,

Richard

Re: ik wil postbezorger worden

26
Hoi Richardo,

Wij zijn op de eerste plaats een forum voor postbezorgers, dus ik zou je vraag niet met zekerheid kunnen beantwoorden. Maar gezien het gebruikt van de woorden eerst volgende werkdag zou maandag mij logisch in de oren klinken. Heb je geen track&trace code gehad waar je het een en ander in de gaten kan houden?
cron