Teveel huis aan huis of tekort

1
Soms een te kort en soms veel te veel folders. Elke keer doorgeven in de hoop dat het veranderd maar het blijft hetzelfde? Hoelang moet je het blijven doorgeven? Wil het wel doen als ik er maar voor betaald krijg. Als er vervolgens niets mee gebeurd is dat natuurlijk niet mijn verantwoording? Ook komt het regelmatig voor dat de folders niet goed zijn gesorteerd.

Bijvoorbeeld:

1 Grootste folder reclame Firma A
2. Kleinere folder van Firma B
3. Even groot, Firma C
4. Reclame aanbieding van een krant

Het komt dan voor dat in de bundel van de krant niet overal er tussen zit. Of dat de grootste folder opeens in het midden zit tussen de kleinere. Ik denk dat het veel handiger is dat ze de folders in een plastic omhulsel gaan doen dat houdt de boel netjes bij elkaar.

Re: Teveel huis aan huis of tekort

2
Toen ik in het begin bij Netwerkvsp nog zelf de folders in moest vouwen legde ik die dingen altijd van groot naar klein en het hele pakje stopte ik in de folder van het Kruidvat want die was altijd het grootste. Zo had ik een vast pakketje waarbij de grootste folder onderop en de kleinste folder bovenop lag. Dan kon er weinig fout gaan. Ik hoefde het pakketje dan maar zo in de brievenbussen te mikken. Het is balen als je te veel of (nog erger) te weinig folders hebt. Je krijgt dan commentaar dat mensen de AH folder niet ontvangen hebben omdat die dingen op het einde van je ronde ineens op zijn. En mensen willen toch wel graag de AH folder. Laat ze dat ding maar gewoon weer in ons folderpakket stoppen.

Re: Teveel huis aan huis of tekort

4
verzendenenontvangen schreef:Vind ik ook, waarom via PostNL?
Via PostNL is de attentiewaarde groter, omdat het tegelijk met de post bezorgd wordt. Ook vallen de folders meer op omdat ze niet in elkaar gevouwen zijn, en niet met 20 andere folders in een plastic zak zitten.
cron