Re: onrust op de postmarkt bij TNT

11
postbode21 schreef:@ jesse,
ja dat gaf ik toch al aan van de postcodeloterij.
Ik had het inderdaad ook verkeerd gelezen/begrepen :? , ik dacht (waarschijnlijk net als jesse) dat je Linda's (de bladen dus) en een mailing van de postcodeloterij bedoelde, dus dat je van twee verschillende poststukken er veel had...
sorry hoor, shit happens (every day)...
postbode21 schreef:het is niet te hopen dat jullie van het tijdschrift Linda ;) er zoveel moeten rondbrengen
En inderdaad, dat is niet te hopen :lol: want die brieven van de postcodeloterij zijn waarschijnlijk zo ongeveer huis-aan-huis.

Groetjes, wandelaar

Re: onrust op de postmarkt bij TNT

12
wandelaar schreef:Knipperdeknip...
Jesse schreef:De Linda komt dinsdag. (knip) Ik denk dat 'ie menig vrouwelijk postbezorger wel bevalt :lol:
Nou Jesse, om heel erg eerlijk te zijn ben ik niet zo kapot van de Linda (behalve dan na de bezorging... ;) ) (...)
Ik doelde niet zozeer op het formaat, als wel op de cover van deze week...

Re: onrust op de postmarkt bij TNT

15
Hé Jesse,

Het viel me toch wel 'n klein beetje tegen hoor, een wat wazige man in z'n blootje (gelukkig wel van de achterkant gefotografeerd :lol: )

Of bedoelde je de tekst onderaan, dat één derde deel van de Nederlanders vreemd gaat? Eigenlijk ook niet zo verwonderlijk als je bedenkt dat 40 % van de huwelijken in een echtscheiding eindigt...

Maar inderdaad, je hebt gelijk, we dwalen enigszins af :roll:
(hoewel... dit soort covers bezorgt misschien wel wat onrust ;) )

Groetjes, wandelaar

Re: onrust op de postmarkt bij TNT

16
Makkie vandaag......... :x
Ik kwam om "mijn post" te halen voor mijn wijk, ennnnnnnn er lag niets!
Gebeld naar teamleider, en ja, per ongeluk was "mijn wijk" al door iemand anders gedaan, ik moest maar naar huis gaan........ :oops:
Het gekke was dat ik echt zin in mijn wijkie had, het voelt voor mij als "afpakken". :? Het lijkt me dat ik de uren die genoteerd staan voor mijn wijk ook houd? Ik kon er immers niets aan doen dat iemand anders een fout maakt, en ik had mijn kind al ondergebracht bij een vriendin. :?:

Re: onrust op de postmarkt bij TNT

18
Jeetje, dat is balen zeg! :evil:
Kon je haar / zijn wijk niet doen, of was die post ook al weg... :?
Stom dat ze je zo naar huis sturen; je wordt toch voor een aantal uren betaald bij TNT?

Gelukkig komen ze van Sandd de post altijd brengen, en dan controleer ik meteen aan de kratkaartjes of ze wel mijn twee wijken afleveren. Dit klopt tot nu toe altijd, ook als ik een invalwijk erbij heb (Y)

Re: onrust op de postmarkt bij TNT

19
Nou vandaag ging er weer iets anders mis...... :evil:
Ik heb altijd 2 tassen, soms 3 of zelfs 4 ivm HAH, maar nu slechts een half tasje..... :o
Ik had nog niet de helft van mijn wijk! :?
OP hoge poten ging ik naar mijn teamleider, hij was verrast. :geek: Heen en weer bellen, en vrij snel werd het duidelijk dat de postsorteerder "mijn" andere tas ergens anders had laten bezorgen :( , moest ik het daarvandaan halen en verspreiden, :cry: Teamleider was overigens wel heel blij dat ik dit had gemeld, de moeite had genomen om dit recht te zetten (Y) .Maar ik was drie kwartier extra kwijt! Wat kan ik hieraan doen? :?:

Re: onrust op de postmarkt bij TNT

20
Mjah heb ik ook wel eens meegemaakt, laatst nog met de stemkeuzelijsten, mistte 1 tas waar vooral die lijsten inzaten, werd pas 2 dagen later teruggevonden....
En paar jaar terug was er eens een tas in een verkeerd depot gezet.... Aangezien ik niet echt eigen vervoer heb (ik loop nl ipv fiets), zo kunnen regelen dat de chauff die tas alsnog ging ophalen en in t juiste depot zette... :)
cron