Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

33
Ben van plan om een extra wijkje te lopen bij Netwerk VSP voor ongeveer 6 weken.
Dit om de verminderde inkomsten bij PostNl te compenseren.
We hebben minder post de zomermaanden en worden ook nog eens extra gekort.
Wil ook wel eens neuzen bij anderen. En zelf mijn post sorteren lijkt me ook wel leuk!

Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

34
Qua secundaire voorwaarden, hebben we het best wel goed bij PostNL.
Daar ligt bij mij de twijfel om over te stappen naar de concurrent....en het aantal bezorgdagen.
Ik wil er qua inkomen niet op achteruit gaan (wil niemand, toch?).

Naast PostNL, mag ik alleen werken voor Netwerk VSP (100% dochter van PostNL) dus niet voor de concurrent.

Bij PostNL voelt het wel safe....moet altijd maar afwachten, wat ik ervoor terug krijg. Als het niet bevalt, kan ik niet weer terug! :(

Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

36
Jette schreef:Vraagje aan Newman....
Kom deze afkorting regelmatig tegen..kun je me vast wel het antwoord op geven.

Wat zijn THK ers en wat voor uurloon hangt daaraan??
Dat zijn Tijdelijke Hulp Krachten. Die krijgen een contract voor maximaal 3 maanden. Uurloon is het minimumloon plus afkoop vakantiegeld en vakantiedagen. Worden meestal ingezet voor korte periodes met weinig mensen, of met veel post (zomervakantie, KNJ).

Overigens is het bij VSP 's zomers ook rustig, dus tenzij je het meer doet als tijdverdrijf dan voor het geld, is het de moeite niet. Toen ik nog voor VSP liep verdiende ik in de zomer hooguit 5 euro per week en had ik niet meer dan 30/40 poststukken.....

Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

37
Dank voor de uitleg...
Ga niet meer voor VSP aan de slag...ben op zoek naar een andere invulling van mijn gekorte tijd mbt de geringe hoeveelheid post de zomermaanden.
Onze geweldige zomerregeling duurt maar liefst 9 weken!
Bij weinig post lever ik 36 minuten op mijn wijk in, als er geen HAH is.
Aangezien ik toch een beetje bezig wil blijven, heb ik mijn "hengeltjes" maar weer uit de kast gehaald.

Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

38
tegenwoordig heb je piek en dal dagen..als je in een daldag werkt wordt je gekort omdat je dan weinig te bestellen hebt en geen hah hebt.
daarintegen heb je bij piekdagen geluk dat we extra tijd mogen schrijven voor het heen en weer fietsen aangezien we onze steunpunten kwijt zijn.
sommige wijken liggen totaal wel 10 minuten fietsen van het depot vandaan.
alleen met de knj periode hebben we een steunpunt bij een collega.
maar omdat ze te lui zijn om even met die bus naar hem toe te rijden om een aantal tassen er neer te zetten hebben we gewoon fietstijd geeist..
dus ja das heel verschillend wat je dan verdiend in de maand..maar per uur is dat net boven de 9 euro...bruto dan he ;)

Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

40
Binnen TNT is een gezegde:

gewerkte tijd is betaalde tijd
betaalde tijd is gewerkte tijd

Ik schrijf gewoon op hoe lang ik erover doe. Als ik op het eind van de week meer dan de streeftijd heb gebruikt betalen ze toch uit. Want volgende week doe ik het misschien in minder tijd.
cron