Hoeveel verdien je bij TNT?

1
Ik loop zelf post voor DHL en omgerekend krijg ik daarvoor misschien 5 euro per uur. Het voordeel is wel dat ik de post thuis krijg aangeleverd en ik een wijk bij mij in de buurt heb. Hoeveel verdien je bij de tnt en hoe kijk je als tnt bezorger aan tegen de andere postbedrijven?

Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

2
Hoi Ik werk bij TNT en verdien iets meer dan 8 euro per uur. Wij krijgen de post hier op een depot in het dorp en hoeven dan niet meer te sorteren. Het ligt al op volgorde in de fietstassen. Hier is het wel afhankelijk van de leeftijd hoeveel je verdient.
groetjes Karin

Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

5
alkari schreef:... en hoeven dan niet meer te sorteren. Het ligt al op volgorde in de fietstassen.
Dat is op zich wel fijn. Gesorteerde post.
Ik bezorg voor de blauwe groep, en wij krijgen de post voor de bezorgwijken thuisbezorgd, en moeten het zelf nog uitsorteren op loop-/bezorgroute.

Mijn vraag dan: als de post al op volgorde in de fietstassen gesorteerd ligt, is dat dan ook werkelijk de route die je dan ook zo loopt met bezorgen, of leg je de post dan toch nog in de volgorde die je zelf wilt lopen. ik bedoel, misschien hebben zij een straat bovenop liggen, die juist heel onlogisch voor jou is..
ik vroeg me al even af hoe de TNT bezorgers hiermee omgaan.

Wij als blauwe groep kunnen helemaal zelf de bezorgvolgorde bepalen, en wat het meest efficiënt werken is, omdat er nog niets op volgorde ligt.

Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

6
Mijn vraag dan: als de post al op volgorde in de fietstassen gesorteerd ligt, is dat dan ook werkelijk de route die je dan ook zo loopt met bezorgen, of leg je de post dan toch nog in de volgorde die je zelf wilt lopen. ik bedoel, misschien hebben zij een straat bovenop liggen, die juist heel onlogisch voor jou is..
ik vroeg me al even af hoe de TNT bezorgers hiermee omgaan.
Vanmiddag heb ik de TNT bezorgster bij ons in de straat gesproken en al antwoord gehad op mijn vraag. De gesorteerde post van TNT ligt op de route zoals de poststukken bezorgd moeten worden, en volgens deze bezorgster zit dat heel efficiënt in elkaar. Het leek haar juist vervelend om zelf alles te moeten sorteren. (ik ben bezorgster van de blauwe groep postbezorgers).
Ik zelf heb hier geen problemen mee. Ik vind sorteren van de post ook leuk om te doen. :)

tnt postbezorger salaris

7
Wat ik me ook nog afvroeg is hoe je salaris bij tnt stijgt. Bij dhl wordt af en toe de wijk herberekend aan de hand van het aantal poststukken, maar je gaat er niet per jaar dat je er werkt wat op vooruit. Is dat als tnt postbezorger anders en wordt je salaris wel steeds meer?

Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

8
Bij TNT krijg je per uur betaald, waardoor je daar van afhankelijk bent. Als bezorger zal er niet zo snel iets veranderen in je vergoeding, aangezien je tegenwoordig met die HAH toch al elk huis langs moet. Het enige dat je vergoeding kan laten verhogen zijn toevoegingen aan je wijk (lees: nieuwe huizen) of een loonstijging.
Voor mensen die ook voorbereiden kan het wel veranderen, aangezien met de afnemende postvolumes de herijkingen waarschijnlijk niet bepaald gunstig uitvallen voor je uren.

Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

10
ik ben 25 en ik verdien 8.08 euro per uur en werk van maandag tot zaterdag en loop wel eens vaak 2 wijken en anders 1 wijk ,ik werk bij tnt post

maaarr bij ons word er vaak gekort zodat we minder uren hebben en minder salaris en daarbij de post volume daling dat heeft er ook mee te maken
pfff daarbij al die bezuinigingen ik word er zo gestoord van wil je niet weten!
en daarbij in ons team van postbezorgers komen wij vaak mensen te kort en dan lopen wij wel eens vaak 3 wijken!! omdat: a, zieke b, verlof
en dan komt het voor dat we wijken moeten op delen doen we dat niet dan worden we gekort

sorry dat ik dit eve zeg maar wil het toch eve kwijt, hier komt ie dan: bij die ervaringen die ik heb bij tnt post ( werk er al 6 haljaar al) het lijkt soms net een Straf Kamp want wat er bij ons in het team voorkomt dat wil je echt niet weten, het tnt bedrijf in kerkrade is .... echt naar de klote aan het lopen en geloof mij daar wil ij echt niet werken.

voor die gene die ook bij tnt werken en die het wel goed getroffen heeft wens ik veel sucsess.

maar ik heb er totaal geen zin meer in er gebeurd teveel in ons team de stress de druk en de comunicatie is slecht en tnt verwachten te hoge eisen aan ons
het is toch verdomme niet normaal dat wij 3 wijken moeten lopen omdat er mensen te kort zijn en dat tnt geen mensen kunnen krijgen zodat wij ons kappot werken en daarbij niet eens een goeie salaris krijgen ik daarbij loop vaak 2 wijken maar er zijn gollega,s van mij die vaak 3 wijken lopen!!

en daarbij dat we dan ook nog eens gekort word terwijl wij ons kappot werken!!

TnT post Begin er nooit aan want voor je het weet word je gewoon bezeikt .
cron