Re: Principeakkoord CAO postbezorgers

14
Hier zijn de taken van de pbz-met: tassen 1e depotlevering neerzetten en controleren of alles compleet is; zo niet: TC bellen.
Bij de 2e depotbelevering dezelfde taken
Tussen 14:30 en 15:00 controleren of alle wijken weg zijn en dit aan TC laten weten.
Bij een foutbelevering (bijvoorbeeld wijk bestemd voor een ander depot) deze in overleg met TC herstellen

Hier staat er 15 minuten per dag voor. Telefoonkosten worden niet vergoed.

Re: Principeakkoord CAO postbezorgers

15
sunbow schreef:Hier zijn de taken van de pbz-met: tassen 1e depotlevering neerzetten en controleren of alles compleet is; zo niet: TC bellen.
Bij de 2e depotbelevering dezelfde taken
Tussen 14:30 en 15:00 controleren of alle wijken weg zijn en dit aan TC laten weten.
Bij een foutbelevering (bijvoorbeeld wijk bestemd voor een ander depot) deze in overleg met TC herstellen
Hier staat er 15 minuten per dag voor. Telefoonkosten worden niet vergoed.
Daar komt nog bij het netjes houden / opruimen van depot en omgeving, en het op peil houden van de voorraad retourstickers / kennisgevingen enzovoort.

Re: Principeakkoord CAO postbezorgers

16
ike schreef:
sunbow schreef:Hier zijn de taken van de pbz-met: tassen 1e depotlevering neerzetten en controleren of alles compleet is; zo niet: TC bellen.
Bij de 2e depotbelevering dezelfde taken
Tussen 14:30 en 15:00 controleren of alle wijken weg zijn en dit aan TC laten weten.
Bij een foutbelevering (bijvoorbeeld wijk bestemd voor een ander depot) deze in overleg met TC herstellen
Hier staat er 15 minuten per dag voor. Telefoonkosten worden niet vergoed.
Daar komt nog bij het netjes houden / opruimen van depot en omgeving, en het op peil houden van de voorraad retourstickers / kennisgevingen enzovoort.
Klopt, dat 'enzovoort', er komen best veel dingetjes bij kijken van tijd tot tijd: prikbord bijhouden, oude urenlijsten en nieuwsbrieven in mappen, zorgen voor voldoende loopwijzers en plattegronden, masterlockcode veranderen, tassen controleren op achtergebleven post. Nou ja, zo'n beetje alles waardoor de tc minder naar het depot hoeft.
Mijn depot is niet zo groot, ik krijg er tien minuten per dag voor, geen vergoeding telefoonkosten.

Re: Principeakkoord CAO postbezorgers

17
O ja de extra, extra taken was ik even vergeten. Ik ben reserve. Op ons depot is zo en zo iets vreemds aan de hand: de 1e PET krijg op de piekdagen 30 minuten extra, de reserves maar 15 minuten. Op zich kan ik die tijd nu nog wel compenseren, omdat ik vaak sneller dan de norm-tijd loop, maar als ze straks in de tijdens gaan snijden wil ik toch echt betaald krijgen voor alles wat ik doe. Depot met 19 wijken. Op de piekdagen een belevering tussen 11:30 en 12:00 en een eentje tussen 12:30 en 13:00; Op de daldagen komt alles in een keer tussen 11:30 en 12:00.
Onze TC is elke dinsdag op het depot, maar die is er alleen om eventuele vragen te beantwoorden.
cron