Straatcontroles

1
uit redt de postbode...

"Vanaf 14 januari hoeft men na bezorging niet meer terug naar het depot.
De herstelpost dient onderweg ter plekke afgeschreven te worden en in de oranje brievenbus te worden gedeponeerd. "

DUS ALLE POST DIE GEEN HERSTELPOST IS, GAAT MET DE POSTBEZORGER MEE NAAR HUIS?

"Voorkom onnodig lopen, fiets dus waar je fietsen kunt, dit scheelt tijd. Ook dit zullen we gaan monitoren middels straatcontroles."

GAAN ZE TER PLEKKE ZEGGEN: HEE POSTBEZORGER , NIET LOPEN !! GEWOON OVER DE STOEP BLIJVEN FIETSEN.
De 1e die dat prima kan uitvoeren is VZO.. met de fiets TOT de voordeur :lol:

"Gemiddeld zullen we met deze maatregelen 5 MINUTEN per loop per dag kunnen en ook moeten besparen.
Het kan niet op.!!! Met vriendelijke groet, Teamleiders bezorgen Helmond Area Zuidoost"
ARME POSTNL-ERS ...

het alternatief..... Sandd wordt alleen maar aantrekkelijker.
verwarmd depot, toilet aanwezig, koffieapparaat.. :idea: (Y)

als je de post toch mee naar huis mag nemen, kan je het net zo goed bij je thuis laten afleveren :P

Re: STRAATCONTROLES

4
Carla41 schreef:uit redt de postbode...

"Voorkom onnodig lopen, fiets dus waar je fietsen kunt, dit scheelt tijd. Ook dit zullen we gaan monitoren middels straatcontroles."
RED DE POSTBODE
wel grappig die nieuwe TIP : " fiets waar je fietsen kunt " ..............

..al slalommend om de hondedrollen fietste ik gewoon tussen echtpaar + kinderwagen door ,
en al bukkend onder een Deense Dog ....... kon nog net een monitorende collega ontwijken terwijl ik uitrekende dat met mijn acties id 5 min winst te behalen valt. Sorry , heb geen tijd meer voor een praatje..........

Maarrr uit hetzelfde bericht < FIETSKAR > kan erg handig zijn :

Alleen voor "specials" gebruik ik een compact aluminium fietskarretje ; ingeval van die NPL agenda's neem
je meer dan dubbele belading mee. ( rond de 100 st. ) = ca. 62 kg. Gewicht mooi verdeeld heb je geen last van.
Ook voor de IKEA gidsen gebuikt ; plaats er dan 2 kratjes in. ;)
Postbezorger Sandd

Re: STRAATCONTROLES

5
@fredselekt

er moet ook iets te wensen blijven bij sandd.
fietskarretje zou niet gek zijn voor grote hoeveelheden.

maar dan wel door Sandd bekostigt..


hoeveel kost zo,n karretje fred en haak je dat zo aan elke fiets?

Re: STRAATCONTROLES

6
Carla41 schreef:@fredselekt

hoeveel kost zo,n karretje fred en haak je dat zo aan elke fiets?
vroeger dit karretje voor enkele vakanties gebruikt ( vóór mijn post-activiteiten ) ;
enkele tientjes / aanbieding ALDI of Hallfords ..........

doggyride compact ( even Googlen !) lijkt er sterk op, maar dan zonder bovenkap ;
het koppelstuk blijft gewoon aan je fiets ; met enkele seconden zit de kar vast ........
bi-zijde heeft precies de grootte van 2 Sandd-kratjes ; dus heel compact en licht.

kan vlgs mij aan elke fiets ; informeer bij je fietsenzaak.
Postbezorger Sandd

Re: STRAATCONTROLES

8
@tobo2011

heb je die foto voor Sandd ook weer even opgeleukt :lol:
Dank je wel , Tobo!

@88CE

zo "hoeft"Postnl het depot ook al minder om te toveren tot tijdelijke "werkplek""
met voorzieningen.. slim (Y)

nog even en jullie gaan weer terug naar de postkisten in elke willekeurige tuin :lol
cron