Re: Limburg.. moeilijk om post te bezorgen..?

21
@sunbow

Mischien eerst maar eens bril aanschaffen sunbow :D
ik had het niet over blauwe Brievenbussen...

en bedrijfskleding.. tja.. ik loop er al sinds het begin in.
en tegenwoordig krijgen alle bezorgers die onder contract staan bij Sandd een eigen kledingpakket.

nog geen petjes, winterhandschoenen of ijzers.. maar die vinden we wel weer in het kerstpakket :P
Laatst gewijzigd door Carla41 op 17 aug 2013, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Limburg.. moeilijk om post te bezorgen..?

24
Carla41 schreef:@sunbow


en bedrijfskleding.. tja.. ik loop er al sinds het begin in.
en tegenwoordig krijgen alle bezorgers die onder contract staan bij Sandd een eigen kledingpakket.
Het begin is er, ik dacht het is een kwestie van geduld tot SANDD zich in blauwe kleren hult.
wordt het toch iets duidelijker in het straat beeld.

Re: Limburg.. moeilijk om post te bezorgen..?

25
Carla41 schreef:@Geertjan

ik begrijp wel dat een postnl bezorger dit graag blijft verkondigen..
maar de Blauwe Sandd bussen kan je toch niet missen als je op straat je ogen open houdt :D
.
Hier in de regio is Sandd anders nauwelijks zichtbaar op straat. Bezorgers lopen in eigen kleding, en met de post in eigen fietstassen of mandje (of gewoon tussen de benen, op de scootmobiel). En blauwe bussen zie je hier bijna nooit, de bezorgers worden hier denk ik beleverd door subcontractors, want ik zie hier meestal neutraal gekleurde bussen die de bekende zwarte kratjes (eveneens zonder logo) bij de bezorgers voor de deur zetten. De auto's en bestelbussen van PostNL zie je echter overal rijden.

Je zou haast denken dat Sandd zich met opzet onzichtbaar probeert te maken voor de ontvangers van de post: zelfs op de poststukken staat regelmatig nergens de bedrijfsnaam (afgezien van de afkorting SND in de sorteercode).

Re: Limburg.. moeilijk om post te bezorgen..?

27
Carla41 schreef:@Newman

als er iemand aan reclame doet is het Sandd wel hoor.
het vraagt wel wat lef van je Newman, maar wil je eens kijken op onderstaande verwijzing.
mischien zal dat je visie wat bijstellen.

Sandd - Apeldoorn, Netherlands - Product/Service | Facebook
https://www.facebook.com/SanddApeldoorn‎
Ik heb het over de zichtbaarheid van Sandd in het straatbeeld in deze regio (Leiden en omstreken). En die is er nauwelijks. Op die Facebookpagina zie ik niets wat in strijd is met mijn bewering.

Re: Limburg.. moeilijk om post te bezorgen..?

28
@Newman

Gelukkig.. kunnen anderen die dezelfde facebook pagina opslaan zien dat je iets echt niet Wil zien Newman. :"

Je opmerking: " Je zou haast denken dat Sandd zich met opzet onzichtbaar probeert te maken voor de ontvangers van de post" is toch echt onzin. ik had verwacht dat je wat genuanceerder zou worden in je uitlatingen.
maar dat heeft nog even tijd nodig :P

Re: Limburg.. moeilijk om post te bezorgen..?

29
Carla41 schreef:@Newman

Gelukkig.. kunnen anderen die dezelfde facebook pagina opslaan zien dat je iets echt niet Wil zien Newman. :"

Je opmerking: " Je zou haast denken dat Sandd zich met opzet onzichtbaar probeert te maken voor de ontvangers van de post" is toch echt onzin. ik had verwacht dat je wat genuanceerder zou worden in je uitlatingen.
maar dat heeft nog even tijd nodig :P
Op de faceboekpagina zie ik dat er in oa Limburg en Apeldoorn flink aan de weg wordt getimmerd. Voor de derde keer: Ik zeg dat Sandd IN MIJN REGIO (LEZEN!!!!!) zo onzichtbaar is, dat het bijna opzet lijkt.

Mijn uitspraak is trouwens behoorlijk genuanceerd. Ik breng de nuance "in mijn regio" aan, en spreek dus niet over de LANDELIJKE zichtbaarheid. Daarnaast zeg ik nergens dat het opzet is, ik zeg niet eens dat ik denk dat het opzet is, nee, ik zeg dat je het HAAST zou gaan denken.

Hoe genuanceerd wil je het hebben?

Re: Limburg.. moeilijk om post te bezorgen..?

30
De situatie in mijn woonplaats js vergelijkbaar: Sandd lijkt onzichtbaar te willen bezorgen. 's Morgens vroeg, 's avonds laat. Iedereen in sjofele pakken. DSW heeft eigen uniform. Sandd maakt een fout, bewoner komt naar buiten om MIJ op mijn donder te geven. En die printregel in het venster maakt geen enkele indruk.
Laatst kreeg ik een compliment via de TC. Ik had voorheen een aantal verkeerde giro's bezorgd maar dat heb ik daarna nooit meer gedaan. Giro's komen hier voor minimaal; de helft met Sandd.
De sandd bezorger heeft in het begin een paar flinke fouten gemaakt want er was een nieuwe flat opgeleverd en heeft dat op den duur ingezien. En daarom kreeg ik een compliment. Dat ik uiteraard geweigerd heb. Ze sturen de attentie maar naar Sandd toe, daar zijn de oorspronkelijke fouten gemaakt.
cron