Re: ongestempelde postzegels

12
Geertjan schreef:Wat doen jullie met ongestempelde postzegels?
De Sandd mannen vallen weer over elkaar heen om te reageren terwijl er op een S&D brief NOOIT een zegel zit. Als je op het PostNL deel te gast bent, laat dan niet teveel zien dat je het niet snapt aub.

Wat ik doe met ongestempelde zegels? Niks. Ik bezorg met 100% nauwkeurigheid binnen een strakke tijd. Als ik zegels moet gaan strepen dan daalt mijn efficiency en ik raak uit mijn concentratie en maak dan fouten.
Ik vind: als iemand er toe bereid is om 1,5 uur met een fluitketel en een stanleymesje bezig te zijn om 47 cent te verdienen dan moet ie dat vooral doen.
En ten tweede: als mijn baas een machine kan bouwen die zelf kan ontdekken waar de zegel zit en vervolgens daar het adres van af kan lezen, dan mag die zelfde machine ook de zegels doorkrassen.

Re: ongestempelde postzegels

15
Nou slagvaardige je hebt het er nogal eens over dat je voorheen bij de voorganger van PostNL gewerkt hebt. Je ontleent er zelfs de status aan om op het PostNL deel te mogen reaguren. Het lijkt erop dat je jaloers bent dat je bij een tweederangs bezorgbedrijf moet werken. Kakel Kakel

Re: ongestempelde postzegels

16
Ik kom regelmatig fraude tegen, soms zelfs grootschalig, dus door bedrijven. Maar ook fraude door postmedewerkers kom ik tegen, bv dat in een bepaalde bundel alle enveloppen zijn opengesneden. Niemand is me dankbaar wanneer ik dat meld. Mijn leidinggevenden vinden het maar vervelend dat ik verwacht dat ze iets doen. Het liefst steekt iedereen z'n hoofd in het zand. Meermaals m'n neus gestoten, en nu steek ik zelf ook m'n hoofd in het zand.

Re: ongestempelde postzegels

18
@almo

kan me wel voorstellen dat je het rechtstreeks melden aan je leidinggevenden moe wordt.
maar het zegt wel iets over je leidinggevenden dat ze het als gezeur afdoen. :?
als deze er niets aan doen, zijn ze ongeschikt voor hun functie. :idea:

geef het dan door aan een algemene afdeling van postnl.. of een vertrouwenspersoon.
het is per slot van rekening zwaar fout als door eigen personeel in post wordt geneusd e.d.

het zal ongetwijfeld een plaatselijk incident zijn, maar als dit de krant zou halen, dan zijn de rapen gaar.
cron