Re: PostNL heeft mijn pakket verloren?

12
Ik heb mijn pakket nu een dagje of 4 binnen. Heel laat als je het aan mij vraagt. Ik had enkele jaren geleden precies hetzelfde als jou. Ik had een pakket besteld en zou die binnen krijgen, en kreeg een bevestiging in mijn maoil dat ik het binnen had, maar had dus niks. Bel ik postnl zeggen ze tegen me dat ze het al afgeleverd hadden maar niet op mijn adres. Ze gingen ook niks doen. Heb contact opgenomen met de winkel en zij hebben mij een nieuwe gestuurd. Ik mocht om privacy redenen ook de tel of naam of adres niet weten zei postnl. Met andere woorden, postnl medewerker had zeker nog geen cadeau voor kerst gekocht, dus namen zij mijn pakket maar mee.ik zou door bellen met postnl, ze hebben een 10 cent lijn voor klachten, daar belde ik ook 10 keer naar. Verder zou ik ook contact opnemen met de verkoper en zeggen dst je niks hebt ontvangen en dat je een vervanget wilt of je geld terug wilt of iets anders regelen met ze. Succes

Re: PostNL heeft mijn pakket verloren?

13
Ik kan mij haast niet voorstellen dat een pakket aan de andere kant van het land bezorgd wordt als het juiste adres op het pakket vermeldt is. Bovendien kun je een 3s nummer opvragen als het pakket met een buitenlands vervoersmaatschappij is verzonden. Zodra het pakket in Nederland aankomt kun je het trackingnummer om laten zetten. Dan kun je het pakket volgen en ook meteen zien of het verkeerd bezorgd gaat worden. En of je eventueel inklaringskosten moet betalen.

Ten tweede vraag ik mij af waarom deze vragen op dit postbezorgersforum geplaatst moet worden. Wij kunnen hier nl helemaal niets mee, omdat we niet in de pakketten bussiness zitten.

Re: PostNL heeft mijn pakket verloren?

15
Je hoeft het helemaal niet "frappant" te vinden. Ik heb notificatie via e-mail aan. Dus ik reageer op mijn mede mensen. Vind je het ook "frappant" dat ik nu ook op jou reageer? Ik dacht dat dit een forum was? En wij plaatsen onze vragen hier omdat als je zoekt op Google over post klacht forum, dan staat postbezorgers op nr op Google. Spreek ons niet aan, maar de beheerders van postbezorgers, want zij plaatsen blijkbaar "post klacht forum" in hun meta zodat google het opneemt in haar database. Succes Anna

Re: PostNL heeft mijn pakket verloren?

16
@F4LLCON

Gelukkig heb je je pakket alsnog binnen gekregen. (Y)
Dit forum voor postbezorgers van meerdere postbedrijven gaat over post ( mbt alles wat door de brievenbus past)
en jouw frustratie ging over de Pakkettendienst.
Natuurlijk kan je op dit forum je verhaal vertellen. :P

Mischien een tip om te gaan naar het forum wat uitsluitend over Postnl medewerkers gaat.

1) WGR-Centraal Postnl medewerkerstopic#191 .
2) subcontractors.nl ( pakkettendienst die ook voor postnl pakketten bezorgen)
3) Klacht.nl

Succes!

Mijn pakje uit de U.S. is na maanden nog steeds niet gearriv

17
Ik doe mee aan een label uitwisseling door kunstenaars.
Mijn vriendin JackieP Neal heeft op 27 mei 2015 haar pakketje met versierde label verstuurd.
Vanuit Amerika heeft ze kunnen traceren dat het op 5 juni in Nederland is aangekomen.
Tot op heden heb ik niks ontvangen.
Ik heb van haar de track and trace code gehad: LC60203058OUS.
Maar dit nummer kan ik niet bij PostNL invullen aangezien dit een Amerikaanse code is.
Wie kan mij vertellen wat ik nu het beste kan doen om het pakketje terug te vinden????
Het gaat over een pakketje wat door de brievenbus kan.

Re: Mijn pakje uit de U.S. is na maanden nog steeds niet gearriv

18
g.frankes schreef:Ik doe mee aan een label uitwisseling door kunstenaars.
Mijn vriendin JackieP Neal heeft op 27 mei 2015 haar pakketje met versierde label verstuurd.
Vanuit Amerika heeft ze kunnen traceren dat het op 5 juni in Nederland is aangekomen.
Tot op heden heb ik niks ontvangen.
Ik heb van haar de track and trace code gehad: LC60203058OUS.
Maar dit nummer kan ik niet bij PostNL invullen aangezien dit een Amerikaanse code is.
Wie kan mij vertellen wat ik nu het beste kan doen om het pakketje terug te vinden????
Het gaat over een pakketje wat door de brievenbus kan.
De webcare al geprobeerd? https://twitter.com/PostNL

Re: PostNL heeft mijn pakket verloren?

19
Als het door de brievenbus kan dan is het bij de reguliere post terecht gekomen. Ze zouden dan moeten nagaan wie er bij jullie rond 5 juni dienst gehad heeft en de post bij jullie heeft bezorgd. Dat is wel na te kijken. Ik vermoed dat hij misschien elders is bezorgd of tijdens het sorteer of voortraject is zoekgeraakt.

Inderdaad webcare proberen. Is hij verzekerd verzonden?

Re: PostNL heeft mijn pakket verloren?

20
Had ik vandaag 2 briefjes (dus 2 nummers) in de bus voor ophalen bij afhaalpunt. Kom ik daar, hebben ze voor vandaag 1 registratie, met een ander nummer. Zeg ik, ik kom straks nog wel even (hadden ze even tijd om te zoeken). Kom ik terug, hebben ze 4 pakketjes voor me, waarvan enkele er al een tijdje lagen... Ik heb nog een paar pakketjes onderweg, maar ga me toch afvragen of ik nu al wat mis. :shock:
cron