Samenwerking Postnl en Sanddbezorger

1
vandaag gelezen in Red de Postbode:
06-01-2014
"Vrijdag gezien, heb er zelfs even bijgestaan: Een bezorger van postnl en eentje van sandd wisselden post uit onder een afdakje. Hadden geen zin elk in de storm langs alle afgelegen landerijen te moeten rijden, en deden nu elk slechts 1 kant van de wijk ("verdeelden" de boerderijen)."

--------------------------------------------------------------------------------
dit is geen concurrentie meer maar héél ver gaande collegialiteit :lol:
elisa, dit is wel iets voor jou :mrgreen:

Re: Samenwerking Postnl en Sanddbezorger

5
Carla41 schreef:vandaag gelezen in Red de Postbode:
06-01-2014
"Vrijdag gezien, heb er zelfs even bijgestaan: Een bezorger van postnl en eentje van sandd wisselden post uit onder een afdakje. Hadden geen zin elk in de storm langs alle afgelegen landerijen te moeten rijden, en deden nu elk slechts 1 kant van de wijk ("verdeelden" de boerderijen)."

--------------------------------------------------------------------------------
dit is geen concurrentie meer maar héél ver gaande collegialiteit :lol:
elisa, dit is wel iets voor jou :mrgreen:
Ik bezorg toch liever mijn eigen post. Stel da tik mij vergis...en het gaat fout, dan heb ik zelf gedaan . ben ik verantwordelijk. Als mijn sandd collega mijn post wegbrengt blijf ik verantwoordelijk...als het goed gaat, mooi vergist hij zich, heb ik, dus postnl een probleem.
ook een vorm van samenwerken: wij sorteren , jullie bezorgen, deal?

Re: Samenwerking Postnl en Sanddbezorger

9
Toevallig gisteren ook gedaan! haha Ik (Sandd) en mijn PostNL collega liepen in 1 straat de gehele tijd achter elkaar aan. Dat achter elkaar aan lopen is best vervelend. Je loopt elkaar soms in de weg of er is maar 1 hekje waar de fiets tegen aan kan...
Dus de laatste huizen kon ik er niet bij om haar en nam zij mijn post over en zij gaf haar post voor de huizen die daarop volgende. Was maar klein stukje, maar het is toch te verzotte dat je op elkaar staat te wachten bij brievenbussen.
En dit hebben we vaker gedaan, we komen elkaar op dinsdagmiddag veel vaker tegen haha ;)

Maar om nou een helft van de route mee te nemen haha! Dat zou ik niet doen (zij denk ik ook niet). Maar collegiaal is het wel :)
cron