Re: Van vaste wijk naar flexibel inzetbaar?

2
Ben al een tijd flexibel inzetbaar, alleen slechts voor het depot waar ik al eerder een vaste wijk had. Geeft een aardig voordeel, de tijd die ik doorgeef hoelang ik erover doe krijg ik altijd betaald, verder vind ik het ook leuk nieuwe collega's in te werken welke gelijk in hun nieuwe wijk doe aangezien ik meestal wijken loop waar net een gat gevallen is, in het verleden deden dit de postbode's, maar die zitten nu verplicht aan een vaste wijk zodat dit nu door postbezorgers gebeurd.

Re: Van vaste wijk naar flexibel inzetbaar?

3
Bedankt voor je reactie;-)
Het voordeel wat je zegt wat ik loop krijg ik betaald is wel een beetje vreemd, want kreeg je dit eerder niet dan toen je nog een vaste wijk deed? (Gelopen tijd is gewerkte tijd en betaalde tijd) Wat ik mij afvraag ben jij gevraagd om flexibel te werken of ben jij zomaar van jouw vaste wijk afgehaald?. Ik word nu bijv (min of meer gedwongen, niet gevraagd) van mijn vaste ( jarenlang) wijk afgehaald en wordt zomaar flexibel ingezet ( dus geen andere vaste wijk) omdat een postbode verplicht mijn vaste wijk krijgt om zijn/haar contracturen vol te krijgen. Dus ik word overal maar her en der ingezet. Sorry ik zie er nu totaal nog geen voordelen van om flexibel ingezet te worden en baal er van zomaar van mijn leuke vaste wijk afgehaald te zijn, maar we wachten af
cron