Re: Actualisatie bezorgtijden/lopen

35
Waren de tijden al vastgesteld, of was het nog een algemeen verhaal? Mijn TC is bezig met een rondvraag onbestaande adressen (elektriciteitshuisjes, bushokjes) dus daar zal ook wel tijd voor af gaan - dat is best, maar voor een erbij gekomen adres heb ik steeds een volle tas extra, neem dat dan even mee in de volumeberekening ;)

Re: Actualisatie bezorgtijden/lopen

36
slagvaardige schreef:Er gaat trouwens ook tijd af van de daldagen ivm volumevermindering. Op donderdag waarschijnlijk wat tijd erbij omdat er post naar de donderdag verschoven gaat worden. Op zaterdag geen tijd erbij.
Tijd erbij? Bij ons gaat er nergens tijd bij. Op alle dagen gaat er tijd af. Op zaterdag en donderdag een beetje, en op de andere dagen aanzienlijk meer. Maar zo is PostNL: Tijd van wijken afsnoepen gaat snel en makkelijk, maar tijd erbij krijgen? Al worden er complete straten bijgebouwd in je wijk, dan nog. Het uitbetalen van uitloop is op mijn vestiging gelukkig nooit een probleem, maar dan moet je dat wel keer op keer zelf doorgeven. Maar structureel tijd erbij, als in het ophogen van de basistijd, dat is een ander verhaal.

Re: Actualisatie bezorgtijden/lopen

40
Wij hebben ze ook gekregen. Afgelopen zaterdag via de mail. Maar ik dacht dat het pas januari ingaat? Die nieuwe tijden?

Alleen dinsdag is er aardig wat tijd afgegaan van mijn wijken, maar zaterdags heb ik er weer aardig wat tijd bijgekregen. Daldagen en donderdag valt mee. Vijf minuutjes eraf.

Ik heb wel akkoord gegeven, maar ik dacht dat het pas in zou gaan zodra het hah op dinsdag weg is.

Zal donderdag kijken als het nieuwe rooster erop staat.
cron