Re: Actualisatie bezorgtijden/lopen

41
Soms loop ik met drie stopwatches tegelijk als ik wijken kris-kras door elkaar loop :lol:
Of het helpt of niet, er is een bezwaar onderweg, volgens mij is men even vergeten dat er tussen de brievenbussen door ook zo'n 10-15 kilometer afgelegd moeten worden. Ik fiets dwars over grasvelden, door rode stoplichten, schiet voor auto's langs, scheld nog net geen voetgangers uit die over 'mijn' stoep lopen. Laat maar eens zien hoe het sneller kan.

Re: Actualisatie bezorgtijden/lopen

43
In mijn geval lijken de nieuwe tijden (voor mij dan) haalbaar. Op de daldagen 1 wijk aan de krappe kant, de ander wat aan de ruime kant, dus dat compenseert elkaar. Op dinsdag gaat er 35 minuten af bij mij, maar als ik de h.a.h. weg denk en het vergelijk met de donderdag dan heb ik ook hier een haalbare tijd. Heb ook wel wijken met onmogelijke tijden op het lijstje gezien en wijken die zelfs nog binnen de tijd te halen zijn als je onderweg bij een klant een bak koffie zou gaan drinken, dus hoe ze die tijden berekenen is mij een raadsel. Onze TC gaf zelf al aan dat we vooral kritisch naar de zaterdag moesten gaan kijken.
cron