Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

83
Doro schreef:Daar kan je de PAPIEREN versie bekijken.
Laten we nu maar stoppen met dat wellis-nietis gedoe.
Gewoon met Ziggo contact hierover opnemen.
Maar de versie die tegenwoordig op de site staat is geen gedigitaliseerde papieren versie, maar een interactieve.
Als je wat beter gelezen had, had je geweten dat ik Ziggo inmiddels gemaild heb.

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

84
Inmiddels heb ik een reactie gehad van Ziggo, en ik bleek het bij het rechte eind te hebben. Zie is sinds begin dit jaar digitaal gegaan, en je krijgt 'm alleen nog op papier als je nadrukkelijk te kennen geeft hier prijs op te stellen.

................................................................



Geachte heer Newman,

Bedankt voor uw e-mail van 6 oktober 2012. Hierin geeft u aan dat u geen ZIE magazine meer ontvangt.

Wij danken u voor de moeite die u heeft genomen om uw ongenoegen bij ons onder de aandacht te brengen. Ziggo neemt reacties van abonnees heel serieus. Dit geeft ons namelijk de mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren.

Sinds maart dit jaar heeft Ziggo ervoor gekozen om geen ZIE magazine per post te sturen, wij hebben er voor gekozen om die digitaal te verzenden. Mocht u toch de ZIE magazine per post willen ontvangen kunt u dit bij Ziggo aanvragen.

Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.


Heeft u nog vragen? Ga dan naar http://www.ziggo.nl/klantenservice voor informatie over onze producten en diensten. Stel hier uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat 24 uur per dag voor u klaar.


Met vriendelijke groet,
Jannie Smit
Medewerker Klantenservice


Reageren op deze post kan via ons contactformulier.
cron