TNT bezorgd onze post steeds maar niet

1
De post voor ons van TNT hebben we al zo'n 1 1/2 week niet bezorgd gekregen. Vorige week dinsdag was de allerlaatste keer dat we überhaupt post kregen van TNT. Dus dat was de 28ste december. Daarna hebben we niets meer gehad. Geen tv gidsen (we hadden er twee moeten hebben, die van deze week hebben we ook niet gehad) en de donald duck en Tina hebben we niet gehad, plus de rekeningen die we hadden moeten krijgen enz. Helemaal niets. De enige bezorgers die bij ons zijn geweest, zijn die van TNT's concurrenten en VSP. Ik weet natuurlijk dat Oud en Nieuw geen bezorgdag was (dat was afgelopen zaterdag) maar is er ook niet op de 31ste gelopen? En hebben meer mensen al zoveel dagen geen post meer gekregen van TNT? Geen folders, helemaal niets? Ik moet ook al sinds de hele maand december bellen om de Tina nabezorgd te krijgen voor mijn dochter, want die komt standaard niet. Alleen in november hebben we hem elke vrijdag gehad. Daarna niet meer. Alleen als ik bel, dan wordt hij nabezorgd door een koerier. Want we zijn echt nog geabonneerd. Ik begin dit echt vervelend te vinden.
Is er soms iets bij TNT aan de hand?
Degenen die bij TNT werken, hebben jullie de afgelopen dagen wel gewoon jullie wijk gelopen?

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

3
Jeetje. Nee, onze dochter doet sinds een aantal weken Pica, (dat is een typecursus) Die hoort elke vrijdag in de bus te liggen. Deze hebben we ook al 3 weken niet meer gehad. Normaal hoort dan Pica bij die stakingen eerder bezorgd te worden, maar niet bij ons. Toch wonen we in een niet zo'n klein dorp. Ze moet nu steeds de lessen uitstellen en loopt dus al behoorlijk achter..

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

5
Nee, wij krijgen normaliter ook niet elke dag post, al kregen we toch wel heel veel post, omdat we op veel geabonneerd zijn. Ik weet ook niet waar ik terecht kan om het na te vragen of voor klachten eventueel.
Heeft TNT wel afgelopen keer op de 31ste gelopen? Toen ik vorig jaar nog voor TNT werkte, moest ik wel op oudejaarsdag mijn wijken lopen.

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

6
@Slagvaardige

wat betreft Pica, zou ik contact opnemen met Pica.
die zullen het dan op kosten van TNT per expres post versturen.

evenals de Donald duck en de Tina.
je krijgt hem dan alsnog toegestuurd.
de kans is groot dat als er teveel klachten komen ze overstappen naar de concurrentie.
loop je hem straks zelf en is je dochter de eerste die hem krijgt... :lol:
zo werkt dat nu eenmaal.
Die uitgevers is er veel aan gelegen dat hun abonnement goed loopt. ;)

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

7
@Postbode21 Ja, bij Sanoma waren ze niet gecharmeerd van TNT toen ik hen in december belde. (sorry aan de TNT bezorgers, is niet voor jullie persoonlijk bedoeld. Ik weet dat jullie het wel goed doen) N.a.v. de stakingen waren er enorm veel klachten binnengekomen. Ze hebben toen de Tina per koerier laten bezorgen. Ik opperde toen inderdaad wel dat ze beter de abonnementen via DHL of een ander postbedrijf konden laten sturen. :) Dan maar iets meer aan abonnement gaan betalen als het hen om de kosten gaat. Dan krijg je tenminste je gidsen e.d. De Duckies kregen we wel elke week tot vorige week. Ik zal straks even Pica bellen. Misschien kunnen ze de afgelopen lessen via een ander bedrijf na laten bezorgen of anders eventueel via de email.
Ga meteen bellen! (Y)

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

9
Mijn man heeft het even bij de buren nagevraagd en niemand die hij in de straat gevraagd heeft, heeft vorige week en afgelopen week de post gehad. Ook de buren kregen de tvgidsen al een tijdje niet. Hun gids komt altijd op donderdag. Anderen kregen abonnementen van Sanoma ook al niet. Iemand zag dinsdag wel een onbekende jongen met een TNT schoudertas lopen die bij twee adressen een envelopje in de bus deed.. Daarna ging die jongen weg. Op maandag kreeg deze persoon wel een gratis sample van Nescafe via TNT TryNow. Niemand in de straat krijgt de huis-aan-huis. Het lijkt wel of de post verzameld wordt en eens in de zoveel tijd bezorgd wordt als de bezorger zin heeft. (is speculatie) Misschien vanwege de gladheid. Hier ligt er nog wel sneeuw in de straten en dat is ijs geworden. Al maken wij wel altijd onze stoep schoon. De vaste bezorgster loopt al sinds een maand niet meer. Ik heb haar al sinds begin december niet meer gezien. Nu is er een onbekende. Mijn man heeft maar de klantenservice van TNT gebeld en het gemeld. Dat niemand in de straat iets heeft gehad. Ik hoop dat we vanaf morgen wel weer gewoon post krijgen.

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

10
Beste mensen,

Aangezien ik zelf nog geen post mag bezorgen van mijn teamcoach i.v.m. het weer, kan ik wel zeggen dat er op 31 december bezorgd is tenminste in Raalte en omgeving. Ik weet natuurlijk niet waar jullie wonen, maar via de site van TNT kun je een klacht indienen en als ik jullie was zou ik dat massaal gaan doen. Eventueel kun je ook naar het postkantoor gaan om daar ook een klacht in te dienen, maar in ieder geval via de site doen. Dit is geen goede reclame voor TNT. Ook h.a.h werd gewoon bezorgd. Ik heb heel wat post gezet voor mijn collega's de afgelopen weken, ook tijdens de stakingsdagen.
cron