Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

62
Ach, we zien wel.

Deze week was een week met wijze lessen. Na de eerste geo dag een hele lijst uitgewerkt, thuis, op de PC en in PDF aangeleverd. Zou veel tijd besparen.
Wat zegt die vrucht van een eikeboom? Wij verwerken alleen handgeschreven lijsten.

Dikke plasser. Als het zo moet, dan blijf ik lekker een inefficiente loop doen. Levert nog meer op ook. En het is natuurlijk ook zonder meer onfatsoenlijk van me om verbeteringen te denken kunnen maken. Men heeft 10 duizenden besteed aan mijn loopje, en dan zou ik, simpel bezorgertje, dat voor 1 euro denken beter te kunnen? Dat grenst aan onfatsoen.

Nee, ik blijf lekker deze loop doen want Geo heeft gezegd dat dit de beste is.

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

65
Komt tijd, komt raad

Na 10 dagen geo zie ik geo als een manier om bundels te specificeren. op straat pluk ik de bundels dan weer uit elkaar tot een loop die mij bevalt. Deze gaat in de voormand voor straks. Als ik hier begin moet ik de laatste brief van de volgende bundel vast pakken, dit stukje even omleggen, daar de bundel breken.
Eigenlijk toon je nu aan dat je een betere bezorger bent want je begint met slechte bundels en je maakt er on the fly een goede loop van.

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

67
jan272 schreef:Komt tijd, komt raad

Na 10 dagen geo zie ik geo als een manier om bundels te specificeren. op straat pluk ik de bundels dan weer uit elkaar tot een loop die mij bevalt. Deze gaat in de voormand voor straks. Als ik hier begin moet ik de laatste brief van de volgende bundel vast pakken, dit stukje even omleggen, daar de bundel breken.
Eigenlijk toon je nu aan dat je een betere bezorger bent want je begint met slechte bundels en je maakt er on the fly een goede loop van.
Nou bewijs je toch weer mijn gelijk, namelijk dat de bezorger zelf beter weet wat een efficiënte loopvolgorde is dan Geo. Als Geo goed werkt hoef jij niet zelf weer met bundels te gaan goochelen. Dat kost weer extra tijd, terwijl Geo tot een besparing zou moeten leiden. Dus geef nou maar toe dat Geo een complete mislukking is :lol:

En wat is er gebeurd met jouw DL3B betoog, van gewoon als een mongool achter je bundels aanlopen?
cron