Creditcard en bankpasfraude TNT post

1
Na al meerdere malen geen concertkaarten te hebben ontvangen en hierover te hebben geklaagd zonder reactie is mij afgelopen maand het volgende overkomen: Tot 4 maal toe heb ik een pincode voor mijn nieuwe bankpas aangevraagd en tot 4 maal toe heb ik deze niet gekregen. 1 maal vroeg ik een nieuwe creditcard en pincode aan en hier gebeurde het volgende: Ook deze code waarmee je telefonisch je eigen pincode voor de nieuwe pas aan kunt maken, kwam niet aan. Echter op de dag dat hij aan moest komen is de code wel door een ander geactiveerd. Deze persoon die alleen maar kan werken bij TNT post beschikt nu dus over al mijn pasgegevens voor zowel creditcard als bankpassen. Na hierover een klacht te hebben ingedient en tot 6 keer hierover te hebben moeten terugbellen kreeg ik te horen dat de klacht niet verder in behandeling wordt genomen.

Re: Creditcard en bankpasfraude TNT post

3
Dit kan inderdaad makkelijk voorkomen, maar misschien kun je je bank eens bellen en vragen hun systeem te veranderen?

Ik weet niet welke bank jij hebt, maar bij ABN is het zo dat ik nieuwe pas krijg via de post en dan naar de bank moet om mijn nieuwe pincode te intoetsen en daarbij moet ik eerst mezelf identificeren.

Dus ik krijg nooit nieuwe pincode via de post.
ex Sandd Postbezorgster
cron