Re: Uitslag enquete

23
@Jette



of Joke leest de vraag niet.... of joke wil hem niet beantwoorden..
in het laatste geval toch weer duidelijk een "Mol" :mrgreen:
nog 1 keertje dan: wat is je eigenlijke functie bij post nl Joke naast post bezorgen?

Oh ja Jette, heerlijke vakantie gehad... nu jij nog! ;)

Re: Uitslag enquete

24
Jette schreef:
JokeSloten@gmail.com schreef:uitslag verbaasd mij niet, had het eigenlijk nog iets negatiever verwacht
functie = het bezorgen van post
OC lid?
Contactpersoon postbezorgers?
Of misschien wel postbode.....

Re: Uitslag enquete

25
JokeSloten@gmail.com schreef:uitslag verbaasd mij niet, had het eigenlijk nog iets negatiever verwacht
functie = het bezorgen van post
@Joke, duidelijk! Nog negatiever, naar mijn idee heeft PostNL er nu al een zware dobber aan, om bijvoorbeld bezorgers voor de zaterdag te krijgen.
Even had k de indruk dat je bij personeelszaken werkte, komt door dat je schreef,
JokeSloten@gmail.com schreef:. In maart jl. ontvingen daarom alle postbezorgers van ons een vragenlijst......!
Ik bebgrijp da tje net als ons postbezorger bent, welkom op dit forum! dank voor je antwoord

Re: Uitslag enquete

27
postbode21 schreef:@Geertjan

je gaat wel gauw om hoor Geertjan :lol:
Joke heeft nog steeds het antwoord ontweken of ze naast postbezorgen ook
andere belangen bij PostNl heeft...

ik ben nog niet overtuigd... ;)
Ach, het ging mij er om of zij ook post bezorgt. Oc lid, wat is de oc eigenlijk? Oc lid lijkt mij meer iets voor postbodes. Contactpersoon postbezorgers, die hebben in feite dezelfde belangen als wij postbezorgers. Ze zijn hooguiit meer tijd kwijt, aan het bedrijf.

@Joke, ben jij bijvoorbeeld ook contct persoon, zo ja vertel er eens wat over. IKk snap namelijk niet hoe dit contactpersonennetwerk werkt, hoe kan ik het benaderen, en hoe maken zij contact met postbezorgers. Ik heb er weinig van gezien of gehoord.

Re: Uitslag enquete

28
JokeSloten@gmail.com schreef:uitslag verbaasd mij niet, had het eigenlijk nog iets negatiever verwacht
functie = het bezorgen van post
Alleen het bezorgen van post??
Ik heb namelijk sterk het gevoel, dat je er ook nog een andere functie op nahoudt bij PostNL.
Help me uit de droom, Joke......

@GeertJan

Oc komt 1 keer per week bijelkaar....het is een kluppie, die voornamelijk uit postbezorgers bestaat en nog wat andere personen erbij (is me nog niet duidelijk wie allemaal)...ze komen op voor de belangen van de PBZ.
Heeft dus niets met de postbodes te maken.
Ga me daar nog in verdiepen, hoe het precies allemaal in elkaar zit.

Re: Uitslag enquete

29
Jette schreef:
JokeSloten@gmail.com schreef:uitslag verbaasd mij niet, had het eigenlijk nog iets negatiever verwacht
functie = het bezorgen van post
@GeertJan

Oc komt 1 keer per week bijelkaar....het is een kluppie, die voornamelijk uit postbezorgers bestaat en nog wat andere personen erbij (is me nog niet duidelijk wie allemaal)...ze komen op voor de belangen van de PBZ.
Heeft dus niets met de postbodes te maken.
Ga me daar nog in verdiepen, hoe het precies allemaal in elkaar zit.
@Jette
Bedankt voor de uitleg! had ik het dus mis. Leuk, allicht iets voor in een nieuw topic, medenzeggenschap of zoiets.
cron