Re: Uitslag enquete

3
. In maart jl. ontvingen daarom alle postbezorgers van ons een vragenlijst. Hierin werd gevraagd hoe jullie de aanlevertijd van je posttassen ervaren en wat jullie ervan zouden vinden als we deze zouden vervroegen of verlaten. Heel veel postbezorgers hebben de vragenlijst ingevuld. Waarvoor dank!

Re: Uitslag enquete

4
Jette schreef:
JokeSloten@gmail.com schreef:Wat vonden jullie van de uitslag van de enquete, verwacht of juist helemaal niet?
Welke enquète?
Dat is de enquete, waaronder de inzenders een aantal fietsen werd verloot.

Deze enquete ging over de aanlevering van de post.

de uitslag zat bij de laatste mail geloof ik.
3 van de 5 willen dat de bezorging van post niet later op de dag.
3 van de 5 willen dat de post eerder bezorgd word, geeft meer ruimte om de dag in te delen.
1 van de 5 willen wil p.w. een dag meer werken, als de aanlevertijd hetzelfde blijft.
1 op de wil mer uren werken, als de post eerder op het depot komt.,
1 op de 10 bezorgers wil , die nu vrij zijn op zaterdag, wil op zaterdag werken.

ik vond het knullig dat er dus staat, `heeleveel postbezorgers hebben de lijst ingevuld`intersanter vind ik hoeveel postbeozrgers de lijst hebben ingevuld.

Re: Uitslag enquete

6
@Geertjan

het is een forum van de postbezorgers dat heeft joke nog niet door.
als je via een forum met je medewerkers probeert te communiceren , tja dat kan ook niet anders
als je vanuit garageboxen opereert.....

Joke: mischien handiger als je tijdens teamvergaderingen je postbezorgers laat meepraten
over wat hun wel of niet bevalt tijdens het werken voor PostNL??
\:lol:

Re: Uitslag enquete

7
JokeSloten@gmail.com schreef:Wat vonden jullie van de uitslag van de enquete, verwacht of juist helemaal niet?
Oh, die enquête! Ik heb nog nergens gelezen wat de uitslag was. Net als met dat jaarlijkse MMO (Medewerkers Motivatie Onderzoek), daarvan hoor je ook nooit de uitslag. Of alleen de loze mededeling dat de betrokkenheid zo groot was, omdat 80% van de medewerkers 'm heeft ingevuld. Ja, vind je het gek als je als leiding de medewerkers onder druk zet dat MMO in te vullen.

Re: Uitslag enquete

8
postbode21 schreef:@Geertjan

het is een forum van de postbezorgers dat heeft joke nog niet door.
als je via een forum met je medewerkers probeert te communiceren , tja dat kan ook niet anders
als je vanuit garageboxen opereert.....

Joke: mischien handiger als je tijdens teamvergaderingen je postbezorgers laat meepraten
over wat hun wel of niet bevalt tijdens het werken voor PostNL??
\:lol:
Ik vermoed dat deze mevrouw, Joke, een opdracht van Personeelszaken heeft om te kijken wat er onder postbezorgers leeft. Een onmogelijke opdracht volgens mij.

Re: Uitslag enquete

9
Newman schreef:
JokeSloten@gmail.com schreef:Wat vonden jullie van de uitslag van de enquete, verwacht of juist helemaal niet?
Oh, die enquête! Ik heb nog nergens gelezen wat de uitslag was. Net als met dat jaarlijkse MMO (Medewerkers Motivatie Onderzoek), daarvan hoor je ook nooit de uitslag. Of alleen de loze mededeling dat de betrokkenheid zo groot was, omdat 80% van de medewerkers 'm heeft ingevuld. Ja, vind je het gek als je als leiding de medewerkers onder druk zet dat MMO in te vullen.
De uitslag stond op een aparte flyer die bij de laatste mail zat. Althans enkele resultaten hebben ze zo bekend gemaakt.
Heel vremd, ook van het MMO, hoor je weinig van terug. Noch van de resultaten, noch van de eventuele te nemen maatregelen die n.a.v. het MMO worden genomen.

Re: Uitslag enquete

10
JokeSloten@gmail.com schreef:Wat vonden jullie van de uitslag van de enquete, verwacht of juist helemaal niet?
Dat ben ik dus vergeten, in alle drukte die deze vraag met zich meebracht, het belangrijkste, natuurlijk het antwoord.

Eerlijk gezegd, heb ik de enquete ingevuld, en er verder niet meer over nagedacht.

Dat slechts 1 op de de tien postbezorgers, die nu op zaterdag vrij is , op zaterdag wil werken verbaasd mij niet zo veel. Ik wil zelf ook bij voorkeur op zaterdag vrij zijn.

1 op de 5 postbezorgers wil meer uren werken, mits de post eerder wordt aangeleverd, zo´n 3 uur meer.
Voor wat hoort wat. 1 op de 5, 20%, weinig animo, vind ik echt tegen vallen. had ik toch meer verwacht.
Net zoals de bereidheid om een dag per week meer te werken, ook hier weer 1 op de 5, dus ook 20 % van de invullers, als de post eerder wordt aangeleverd.
Terwijl 3 op de 5 bezorger positieve staan t.o. eerder aanlevering van de post, geeft hen ruimte om hun tijd in te delen. Dit had ik wel verwacht.
3 op de postbezorgers willen niet da t de aanlevering van post later op de dag plaatst vind dan nu. Had ik ook verwachtIk zag me zelf al structureel in het donkerlopen, mijnwerkerslamp op....nee dus

Wat ik mistte bij de uitslag, is hoeveel postbezorgers hebben deze enquete in gevuld en hoe oud zijn deze mensen gemiddeld.
cron