Pagina 1 van 2

Kaatsheuvel

Geplaatst: 03 okt 2011, 15:35
door Anky
Wie heeft afgelopen zaterdag 1 oktober een pakketje afgegeven in de peperstraat te Kaatsheuvel?
Wie is vergeten dat er de regel is dat je niets uit de doos mag halen en voor jezelf mag houden....?
Wie is er zo eerlijk heel snel te zorgen dat de inhoud vh pakket bij de desbetreffende persoon wordt afgeleverrd?

Want NU kreeg ze het pakket...met NIKS erin...

Re: Kaatsheuvel

Geplaatst: 03 okt 2011, 15:53
door slagvaardige
Ik denk dat je bij de klachtenafdeling van Postnl of een van de andere bedrijven moet zijn @Anky. Hier is volgens mij ook niemand die pakketten doet via Postnl.

Hier kun je terecht voor de klachten van Postnl of andere bedrijven.

http://www.klacht.nl/
http://www.klacht.nl/tnt-post/

Er kan ook een klachtenformulier ingevuld worden op de site van Postnl, mocht het pakket door Postnl zijn bezorgd. Dan wordt er ook meteen naar gekeken en actie ondernomen.

http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/postbezorging/

Mocht het pakket van een ander bedrijf komen, dan is het beste even te kijken op de site van het bedrijf dat het pakket gebracht heeft en daar de klacht deponeren.

Succes!

Re: Kaatsheuvel

Geplaatst: 03 okt 2011, 21:22
door postbode7
Stond er op het pakket dan geen bedrijfsnaam? Bijv. PostNL of Selektvracht? Meestal staat dat bovenaan op de doos. In elk geval moet precies uitgezocht worden of het door de bezorger komt of dat het al in het hoofddepot of subdepot gebeurd is. Was de doos open? Als ik op het depot een open doos zie zal ik extra gaan opletten en vragen of ze dan wil kijken of er wel iets in zit. Dan is het wellicht beter te traceren waar het fout ging. Ik ga er dan even vanuit dat de afzender niet bij abuis vergeten is de spullen in de doos te doen. :lol: Maar het is duidelijk dat je zulke dingen NIET doet. Je haalt gewoon geen spullen uit dozen, zakken of dikke enveloppen die je bezorgt. Dat is gewoon diefstal. Bah. Degene die het gedaan heeft mogen ze van mij op staande voet ontslaan en bij de politie aangeven. Ik duim dat het geen collega van ons Selektvracht-
depot Dongen gedaan heeft. Kaatsheuvel hoort nl. ook bij ons depot. En ik raad alle pakketbedrijven aan de nieuwe medewerkers uitgebreid te screenen. Dus referenties opvragen ook al heb je nog zo hard bezorgers nodig. Op dieven zit geen enkel bedrijf te wachten. Je moet zulke mensen toch kunnen vertrouwen. Nou, zelf zou ik zoiets dus NOOIT doen. Liever failliet zijn dan een dief.

Re: Kaatsheuvel

Geplaatst: 04 okt 2011, 05:47
door slagvaardige
Postbode7, misschien dat je even je depot kunt tippen? Die weten wel of er iemand zaterdag is geweest op de Peperstraat. Als dat iemand van jouw bedrijf is geweest, dan kan die persoon wel vertellen wat er gebeurd is. Als er niemand is geweest dan is het een ander bedrijf geweest. Maar dan moet die mevrouw Anky er toch echt zelf achteraan.

Ik heb overigens een vermoeden dat Anky hier niet meer leest. Alleen haar berichtje hier gepost heeft.

Mocht ze hier nog wel lezen, dan is het wel fijn als ze even reageert op onze reacties.

Re: Kaatsheuvel

Geplaatst: 09 okt 2011, 06:56
door Anky
Beste Postbezorgers,

Ik wil jullie eerst bedanken voor de warme reacties en ik wil me ecuseren voor het feit dat toen ik mijn klacht schreef (ook al wisten jullie dat niet) dat ik werkelijk zo pissig was dat ik op een moment echt vreselijk wantrouwig was naar alle postbezorgers. Ik kom hier uiteraard op terug. Jullie antwoorden en reacties geven me het gevoel terug dat er tussen hele eerlijke en fijne hardwerkende mensen soms maar één 'rotte' appel zit en die mag natuurlijk niet bepalen dat heel de taart rot zou zijn.
Ik heb al een aantal keer mailing gehad met Postnl. Zie onderstaand kopie:
Waarover gaat de klacht
Heeft uw vraag betrekking op een ontvangen of verzonden zending of is uw vraag van algemene aard : Brief of pakket met barcode
3S of CC barcode : 3S
Barcode : 3SSAGA18383
Bent u de verzender of de ontvanger : Verzender
Waar heeft uw klacht betrekking op : Zending binnen Nederland
Waar gaat de klacht over : Overig
Klachtomschrijving / Toelichting : het pakket is verzonden vanuit Hlsteren op 28-09-2011. Vlgs uw website middels de track & trace code is het pakket aangemeld op 28-9-2011 en wordt volgbaar)De ontvanger heeft 1 oktober echter de lege doos ontvangen!! Leeg! Met erop een sticker dat het niet bezorgd kon worden.
Wanneer is de klacht ontstaan : 03-09-2011
Wat is uw gewenste oplossing : Ruikt naar diefstal dus ik vertrouw erop dat jullie de postbezorger hierover aanspreken. Ik neem aan dat julie weten wie op 1 oktober in de peperstraat te kaatsheuvel de lege doos/pakket heeft afgeleverd! Inhoud was: kist koperen plaatjes, grote houten klos en pakje servetten. Dit MOET naar de ontvanger!!

Re: Kaatsheuvel

Geplaatst: 09 okt 2011, 06:57
door Anky
Als reacties kreeg ik dit terug:

Naar aanleiding van uw e-mail heb ik vandaag u geprobeerd te bellen. Helaas kon ik u niet bereiken. Vandaar deze schriftelijke reactie.Het lijkt me voor u erg vervelend dat de geadresseerde een lege doos heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, ontvang ik graag van u de verzendcode. Dit nummer begint met 3S en staat op het pakket. De barcode die u mij opgeeft is niet juist. Als u mij de naam, adres- en contactgegevens wilt doorgeven van de ontvanger, dan neem ik uw klacht in behandeling. Zodra wij wij deze gegevens hebben, kan ik u verder helpen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u naar aanleiding van onze reactie nog vragen heeft, dan kunt u gebruik maken van ons reactieformulier.

Met vriendelijke groet,

Ebelina Folkerts
PostNL Pakketten Klantenservice Consumenten

Re: Kaatsheuvel

Geplaatst: 09 okt 2011, 06:58
door Anky
Geachte mevrouw ,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg vervelend dat uw zending zonder inhoud bij de ontvanger is aangekomen. Mijn excuses hiervoor.
PostNL Pakketten gaat zo zorgvuldig mogelijk om met uw bezittingen. Helaas is er altijd kans op beschadiging tijdens het transport. Bijvoorbeeld als uw pakket in de vervoerscontainer onderop de stapel terecht komt met zwaardere pakketten bovenop.
Hierdoor heeft uw pakket een andere barcode gekregen.
Omdat u het pakket onverzekerd heeft verzonden, heeft u helaas geen recht op schadevergoeding vanuit PostNL. Ik zorg dat uw klacht wordt besproken. De collega's van onze postkantoren informeren u graag over het verzekeren van uw zendingen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u naar aanleiding van onze reactie nog vragen heeft, dan kunt u gebruik maken van ons reactieformulier.

Met vriendelijke groet,

Jitske Visser
PostNL Pakketten Klantenservice Consumenten

Re: Kaatsheuvel

Geplaatst: 09 okt 2011, 06:59
door Anky
En daar heb ik mijn reactie op gegeven:

Hallo Jitske,
Een heel verhaal als reactie...Ik vraag ook niet om schadevergoeding maar om recht aan pakket. Het lijkt me duidelijk dat er gewoon gesjoemeld is met pakketten en wellicht de inhoud gestolen.
Ben absoluut niet benieuwd wie deze postbezorger is die de inhoud (houten kist met koperen graveerplaatjes !!) achterover heeft gedrukt.
Ik mag toch hopen dat jullie een duidelijk systeem hebben waarin je terug kan zien WIE de oplichter is. Dan aanhouden die persoon, afnemen wat NIET van hem/haar is en bezorgen daar waar het hoorde! DAT is klantenservice!!
Lees op internet de reacties over postnl en tnt....die liegen er niet om. Mijn bedrijf zal voorlopig in ieder geval eveneens geen gebruik meer maken van deze diensten die mij nu de indruk geven dat, enkel als je de post Verzekerd verstuurt, je er pas zeker van kan zijn dat het aankomt! Dat heeft in geen enkel opzicht klantvriendelijkheid en service in zich....
Ik hoop van u te horen wanneer het pakket boven water is want zo moeilijk kan dat niet zijn! Mocht dat lukken stel ik op internet dan mijn mening in het rijtje vd ontevreden klanten dat het in ieder geval wél anders kan gaan....MET de juiste service!!

Re: Kaatsheuvel

Geplaatst: 09 okt 2011, 07:07
door Anky
op de doos zat een andere barcode en wel deze: 3sOBSB00034764

IN de doos zat een plastic doorzichtige zak met daarop de juiste barcode die met mijn verzending vanuit Halsteren is verzonden: 3SSAGA1838360

Re: Kaatsheuvel

Geplaatst: 09 okt 2011, 07:11
door Anky
De doos is bij een winkel in Brocante afgegeven, juist adres dus maar....lege inhoud.
Inhoud: kist met koperen graveerplaatjes, pakje servetten en een houten (wol)klos.

Ik dank jullie voor het meedenken. Hoe dan ook, als het idd niet terecht komt dan mag ik hopen dat degene ooit een schuldgevoel mag krijgen op zijn minst of een eigenbeeld van 'dief'.
Het pakket was idd niet verzekerd verstuurd maar het is toch van de zotte dat je dan pas mag vertrouwen dat het wél veilig aankomt? Wat niet van jou is is gewoon niet van jou en daarbij, je bent POSTBEZORGER of PAKKETBEZORGER...al was je vuilnisman...dan neem je ook niet de zak vuil mee naar huis toch?:)

Hartelijjk dank en groet,
Anky